Krzysztof Kamiński dołącza do El Padre jako szef działu kreacji

Do zespołu agencji El Padre dołączył Krzysztof Kamiński obejmując stanowisko szefa działu kreacji.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Krzysztof Kamiński dołącza do El Padre jako szef działu kreacji
Krzysztof Kamiński

Krzysztof Kamiński jest współtwórcą agencji Focus Event oraz Fire!. Przez lata odpowiadał za kreację i produkcję wydarzeń oraz marketing, social media i zarządzanie strategiczne. Pracował dla takich klientów jak: Asseco Poland S.A., Porsche, Volkswagen, Audi, Bentley, Lamborghini, KIA, Range Rover, Samsung, Jeronimo Martins i KRUK S.A. Electronic Arts, CD Projekt Red.

Swoją karierę w branży zaczynał w Allegro Agency, gdzie zdobywał doświadczenie przy prestiżowych projektach w Polsce i za granicą, takich jak ING Renault F1 Roadshow Warsaw 2007, Sylwester Warszawski czy Projekt Chopin 2.0 w Tokio i Szanghaju.

– Życie układa wszystko na swoim miejscu. Znamy się od wielu lat, ale właśnie teraz spróbujemy połączyć siły i wykorzystać doświadczenie i potencjał kreatywny Krzysztofa w naszym zespole – mówi Wojciech Cłapiński, wiceprezes El Padre.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami