SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krzysztof Mocek, Anna Jarosz-Badziak i Artur Malinowski na nowych stanowiskach w Dentsu Aegis Network Polska

W koncernie marketingowym Dentsu Aegis Network Polska Krzysztof Mocek objął funkcję chief operating officera, a Anna Jarosz-Badziak - chief client officera. Mocka na stanowisku dyrektora zarządzającego Carat Polska zastąpi Artur Malinowski.

od lewej: Krzysztof Mocek, Anna Jarosz-Badziak, Artur Malinowskiod lewej: Krzysztof Mocek, Anna Jarosz-Badziak, Artur Malinowski

Krzysztof Mocek jako chief operating officer będzie odpowiadał w Dentsu Aegis Network Polska za synergie w ramach wszystkich spółek grupy i efektywność jej modelu operacyjnego. Będzie raportował bezpośrednio do Sławomira Stępniewskiego, CEO firmy, od marca br. pełniącego też funkcję chief innovation officera w Dentsu Aegis Network w regionie Skandynawii i Europy Środkowo-Wschodniej.

Mocek przez ostatnie cztery lata pełnił funkcję funkcję dyrektora zarządzającego w domu mediowym Carat Polska. Wcześniej pracował m.in. w Mindshare Polska, The Media Insight Polska oraz OMD.

Funkcję dyrektora zarządzającego Carat Polska obejmie Artur Malinowski, który pracuje w firmie od połowy 2015 roku. Poprzednio pełnił w niej funkcję new business & business development directora, odpowiadał za pozyskiwanie nowych klientów oraz prowadzenie lokalnych i regionalnych procesów przetargowych (w tym tworzeniem i zarządzanie zespołami przetargowymi). Wcześniej pracował m.in. jako digital group account director w Media Direction OMD.

Z kolei Anna Jarosz-Badziak jako chief client officera w Dentsu Aegis Network Polska będzie odpowiedzialna za standaryzację procesów obsługi klienta we wszystkich spółkach holdingu oraz pełne wdrożenie modelu interdyscyplinarnych zespołów. Jednocześnie zachowa swoje dotychczasowe stanowisko dyrektor zarządzającej domu mediowego Vizeum, które zajmuje od czterech lat.

W Dentsu Aegis Network Polska pracuje od 2004 roku, wcześniej była związana m.in. z MEC.

- Zmiany, które obecnie wprowadzamy, są kolejnym krokiem w realizacji długofalowej strategii, mającej na celu jeszcze lepsze wykorzystywanie kompetencji całej grupy w odpowiedzi na wyzwania biznesowe klientów oraz dynamicznie zmieniającego się rynku. Dzięki temu  interdyscyplinarne zespoły budowane wokół naszych klientów, zyskają jeszcze większą efektywność i elastyczność - przekonuje Sławomir Stępniewski. - Dążymy do tego, aby być dla naszych klientów zaufanym partnerem który, jako lider rozwiązań i kompetencji digital na rynku, pomoże im wykorzystywać potencjał ekonomii cyfrowej. Naszą ambicją jest mieć wpływ na kształt produktów, usług i kanałów dystrybucji, a nie tylko komunikacji. Realizację tego celu wspierać będą Ania i Krzysztof w swoich nowych rolach - dodaje.

Do Dentsu Aegis Network Polska należą agencje marketingowe Isobar, Lubię to - linked by Isobar, iProspect, Posterscope, Amnet i Amplifi, agencja technologiczna Hypermedia - linked by Isobar oraz domy mediowe Carat i Vizeum. Łącznie pracuje w nich ponad 850 osób.

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Mocek, Anna Jarosz-Badziak i Artur Malinowski na nowych stanowiskach w Dentsu Aegis Network Polska

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Artur L
"Długofalowa strategia..." polega w naszym rodzimym Dentsu na modelu "kupujmy, kupujmy, kupujmy..."a później zobaczy się, czy da się z tego zrobić coś, do czego nie trzeba będzie dokładać." Wielkie ambicje i -jak u niejakiego Czernomyrdina: "mialo byc wspaniale a wyszlo jak zwykle". Nowy-stary mamagement musi poradzic sobie z falą problemów. Powątpiewam. Ale - trzymam kciuki
odpowiedź
User
Bartek K
Malin - gratulacje!
odpowiedź
User
Dorota S
Gratulacje MALIN!!!
odpowiedź