SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Krzysztof Piątek ambasadorem akcji „Woda, która Pomaga” Kingi Pienińskiej

Firma Oshee, producent wody mineralnej Kinga Pienińska, rozpoczęła kampanię charytatywną „Woda, która Pomaga”. Jej ambasadorem marketingowym jest piłkarz Krzysztof Piątek.

Article

W ramach akcji 5 proc. środków sprzedaży specjalnej linii wód Kinga Pienińska, sygnowanych symbolem tej kampanii, zostanie przeznaczonych na wsparcie wybranych placówek opieki zdrowotnej nad dziećmi. W obecnej odsłonę są to Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie, Wojewódzki Szpital Dziecięcy w Bydgoszczy oraz Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka w Katowicach.

Akcja została zainaugurowana pod koniec ub.r., gdy w krakowskiej placówce nieodwracalnej awarii uległo urządzenie niezbędne w procesie diagnozowania i leczenia dzieci z nowotworami oraz chorobami przewodu pokarmowego. - Zakup nowej aparatury dla szpitala w Krakowie był możliwy dzięki rzeszy konsumentów, których świadomy wybór Kingi Pienińskiej przełożył się na pomoc chorym dzieciom. Ta sytuacja pokazała, jakie znaczenie ma nawet niewielki gest jednostki w powodzeniu wielkiej sprawy - opisuje Kamila Rybikowska, rzecznik prasowy marki Kinga Pienińska.

Ambasadorem marketingowym nowej odsłony kampanii jest piłkarz Krzysztof Piątek. Piłkarz w maju br. podpisał umowę z Oshee dotyczącą reklamowania napojów i przekąsek funkcjonalnych Oshee, wody mineralnej Kinga Pienińska i produktów bezglutenowych Sonko.

Krzysztof Piątek w okresie letnim wystąpił w kampanii reklamującej ofertę Homebox w sieci telekomunikacyjnej Play, a od września promuje grę wideo „FIFA 20”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Piątek ambasadorem akcji „Woda, która Pomaga” Kingi Pienińskiej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl