SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krzysztof Szultka dyrektorem marketingu sieci sklepów POLOmarket

Krzysztof Szultka objął stanowisko dyrektora marketingu sieci supermarketów POLOmarket.

Article

Szultka odpowiedzialny będzie całościowo za strategię marketingową i komunikację POLOmarketu.

Wcześniej pracował jako dyrektor marketingu m.in. w sieciach Neonet i Komfort.

Absolwent Politechniki Szczecińskiej i Szkoły Biznesu w Szczecinie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Szultka dyrektorem marketingu sieci sklepów POLOmarket

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dogfog
ha ha! A to ciekawe, Neonet nie miał żadnej prawdziwej kampanii reklamowej, tylko POS-owe pierdółki.
odpowiedź