Znak wydaje wybór felietonów ks. Bonieckiego z „Tygodnika Powszechnego”

13 listopada nakładem Wydawnictwa Znak ukaże się wybór najnowszych tekstów księdza Adama Bonieckiego „Strefa dobrego zasięgu”. Zamieszczone w nim będą felietony i wstępniaki, które ukazały się w „Tygodniku Powszechnym” w ostatnich dwóch latach.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Od listopada 2017 roku obowiązuje zakaz publicznych wypowiedzi dla ks. Bonieckiego, wydany przez przełożonego zakonu ks. Marianów. Powodem były słowa ks. Adama Bonieckiego o samospaleniu Piotra Szczęsnego oraz zdjęcie, na którym duchowny poparł Forum LGBT.

Piotr Mucharski, redaktor naczelny „Tygodnika Powszechnego” nazywa tę decyzję władz kościelnych „jedną z bardziej absurdalnych”. - Brak dystansu? Bezmyślność? Zapiekłe racje? Fanatyzm? Nie znajdziecie ich u tego autora. Są za to objawy cech zupełnie przeciwstawnych. Choćby poczucie humoru. Dlatego chciałbym zaapelować do przełożonych Adama, żeby broń Boże nie znosili zakazu jego wypowiedzi w mediach. To zaszczyt mieć na niego monopol! - mówi naczelny tygodnika.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/powstanie-film-o-ks-adamie-bonieckim-fundacja-tygodnika-powszechnego-zbiera-pieniadze,7170874640570497a ##

Teraz czas na teksty publikowane w „Tygodniku Powszechnym” w latach 2018–2019. Ks. Boniecki podejmuje w nich tematy ważne: Kościół i wiara po skandalach i napięciach ostatnich miesięcy, kondycja praworządności w Polsce, zmiany klimatu. Pisze także o przygodach, podróżach i małych radościach codzienności. Książka „Strefa dobrego zasięgu” liczy 220 stron, kosztować będzie w regularnej sprzedaży 39,99 zł.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji