SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Magazyn śledczy Anity Gargas” stracił widzów, słabe wyniki wtorkowej emisji

Nowy sezon programu „Magazyn śledczy Anity Gargas” ogląda średnio 544 tys. osób, o 83 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok temu. TVP1 w czasie emisji audycji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.

Premierowe odcinki nowego sezonu „Magazynu śledczego Anity Gargas” na antenie TVP1 w okresie od 30 sierpnia do 20 września 2017 roku pokazywane były w środy o godz. 22.00. Od tego tygodnia ze względu na środowe mecze Ligi Mistrzów audycja została przeniesiona na wtorkowe wieczory (na godz. 20.55).

Średnia widownia czterech pokazanych dotąd odcinków audycji wyniosła 544 tys. osób, co przełożyło się na 4,17 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 2,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,09 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził drugi odcinek, który oglądało 681 tys. widzów. Wszystkie trzy topowe emisje, to wydania pokazane w środy.

Gorzej wypadł pierwszy odcinek programu pokazany w nowym paśmie -śledziło go około 390 tys. osób (jego udział wyniósł zaledwie około 2 proc.).

W porównaniu do pierwszej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., program stracił 83 tys. widzów. Wówczas po pierwszych trzech tygodniach misyjna audycja gromadziła średnio 627 tys. widzów, co przekładało się odpowiednio na 4,79 proc., 2,32 proc. i 3,28 proc. udziału.

TVP1 w paśmie nadawania „Magazynu śledczego Anity Gargas” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 19,88 proc., nadająca w tym czasie gł. „Na sygnale” (raz pokazany został serial „M jak miłość”). Drugi jest Polsat (10,28 proc.; „Supermodelka Plus Size”, „The Brain. Genialny umysł” i filmy fabularne), a trzeci - TVN (8,86 proc.; gł. „Azja Express”).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

W „Magazynie śledczym Anity Gargas” emitowane są reportaże o charakterze śledczym, opatrzone komentarzem autorki.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,14 proc.

Dołącz do dyskusji: „Magazyn śledczy Anity Gargas” stracił widzów, słabe wyniki wtorkowej emisji

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Przemo
Dno!
odpowiedź
User
dgsg
Nawet dla prawaków to za duże gówno
odpowiedź
User
Popiół2015
Za mocna konkurencja. Mówiłem, że nie ma szans z "The Brain - Genialny umysł", "M Jak Miłość" i z "Milionerzy".
odpowiedź