SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kto słucha radiowej Dwójki?

Dwójka jest najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową przez mężczyzn, osoby w wieku od 40 do 59 lat oraz z wykształceniem wyższym - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Kto słucha radiowej Dwójki?

Z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl wynika, iż w II kwartale 2013 roku Dwójki słuchało 61,0 proc. mężczyzn oraz 39,0 proc. kobiet.

Analizowaną stację najchętniej słuchają osoby w wieku od 40 do 59 lat, którzy stanowią 41,9 proc. jej wszystkich słuchaczy. Antena ta jest też chętnie słuchana przez osoby w wieku od 60 do 75 lat (39,3 proc.).

Większość słuchaczy Dwójki ma wykształcenie wyższe (42,1 proc.).

Profil słuchacza Dwójki

kwiecień 2013 : czerwiec 2013

Płeć

  mężczyźni

61,0%

  kobiety

39,0%

Kategoria wieku

  15-24 lata

5,3%

  25-39 lat

13,5%

  40-59 lat

41,9%

  60-75 lat

39,3%

Wykształcenie

  podstawowe

15,0%

  zasadnicze zawodowe

19,9%

  średnie

23,1%

  wyższe

42,1%

Wirtualnemedia.pl

N=21 035


Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego jest RMF FM (więcej na ten temat).

Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kto słucha radiowej Dwójki?

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jac
Prawdziwie misyjne radio, bez reklam
12 8
odpowiedź
User
XYZ
Chyba najlepsza polska stacja radiowa. Polecam.
13 9
odpowiedź
User
mariusz
tylko że brakuje w nim informacji a te które są w porannym programie są wg mnie mało interesujące i nieatrakcyjjne, zawsze wtdy przelaczam na inne staxje
10 10
odpowiedź
User
honia10
ZDECYDOWANIE NAJLEPSZA stacja radiowa w Polsce
11 8
odpowiedź
User
Trójkarz
Stacja może bez reklam, za co duży szacunek, ale to, co nadaje, jest bardzo niszowe, dla konkretnej grupy słuchaczy. Marzy mi się Trójka bez reklam, bo to, co nadaje, bardziej do mnie trafia. Tylko te reklamy czasami do szewskiej pasji potrafią doprowadzić.
8 9
odpowiedź