Które portale mają najpopularniejsze strony główne? Onet przyciąga na prawie godzinę

Zdecydowanym liderem wśród czołowych portali horyzontalnych pod względem odwiedzalności stron głównych jest Onet. Kolejne pozycje zajmują zaś WP.pl, Interia i Gazeta.pl.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Które portale mają najpopularniejsze strony główne? Onet przyciąga na prawie godzinę
Fot. mockupbro.com

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lipcu 2025 roku stronę główną Onetu (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 6,13 mln internautów, co przełożyło się na 20,63 proc. zasięgu. Każdy spędził tam średnio 57 minut i 46 sekund.

Onet jest zdecydowanym liderem we wszystkich tych statystykach. Na WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) strona główna przyciągnęła 5,46 mln użytkowników (co dało 18,03 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 44 minuty i 6 sekund, zaś na Interii (Grupa Polsat-Interia) – 4,64 mln (15,62 proc. zasięgu), średnio na 34 minuty i 59 sekund.

Wirtualna Polska z końcem 2024 roku zrezygnowała w Mediapanelu z audytu, w konsekwencji czego jej witryny i aplikacje od stycznia br. notują w badaniu znacząco niższe wyniki niż poprzednio. Wirtualna Polska kwestionuje wyniki Mediapanelu, wskazując na znaczące rozbieżności między danymi audytowanymi i nieaudytowanymi. Według WP, Gemius instrumentalnie wykorzystuje jeden z elementów metodologii badania, zwany „balance amendmend”, w stosunku do podmiotów, które przestały płacić za badanie.

Z kolei na Gazeta.pl (Agora) strona główna przyciągnęła 2,92 mln internautów (9,83 proc. zasięgu), każdego średnio na 16 minut i 13 sekund. Analogiczna witryna o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) zanotowała 1,84 mln użytkowników, 4 minuty i 2 sekundy spędzonych przeciętnie przez każdego oraz 6,2 proc. zasięgu.

Spośród pozostałych stron głównych w rankingu na kilkanaście minut przyciągała użytkowników jeszcze ta portalu Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska). Odwiedziło ją 948,7 tys. internautów (3,19 proc. zasięgu), spędzając średnio po 11 minut i 50 sekund.

Niżej są analogiczne witryny innych marek prasowych. Na portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) strona główna zanotowała 534,1 tys. użytkowników, 1,8 proc. zasięgu oraz 5 minut i 37 sekund przeciętnego czasu korzystania, a na Wprost.pl – 186,8 tys. odwiedzających, 0,63 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 9 sekund średniego czasu.

Natomiast strona główna na portalu Radia ZET przyciągnęła 668,6 tys. internautów (2,25 proc.), każdego przeciętnie na minutę i 30 sekund, zaś na naTemat.pl – 354,8 tys. użytkowników (1,19 proc. zasięgu), średnio na 2 minuty i 28 sekund.

Od lipca w realizacji Mediapanelu wprowadzono nową metodę JAR Flex, która uniezależnia pomiar od sytuacji rynkowej, związanej z brakiem obsługi third-party cookies w części przeglądarek internetowych. Dlatego, zgodnie z rekomendacją PBI i Gemiusa, nie porównujemy wyników z lipca z tymi z wcześniejszych miesięcy.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu