SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Show „Kuba Wojewódzki” oglądało 1,2 mln widzów, TVN liderem. Hitem odcinek z Domagałą i Zawieruchą

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 1,17 mln osób, o 90 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Hitem jesiennego sezonu był odcinek z udziałem Pawła Domagały i Rafała Zawieruchy.

Paweł Domagała i Rafał Zawierucha u Kuby Wojewódzkiego, fot. TVNPaweł Domagała i Rafał Zawierucha u Kuby Wojewódzkiego, fot. TVN

Premierowe odcinki 25. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 22.30, w okresie od 4 września do 27 listopada br. Oglądało je średnio 1,17 mln osób, co zapewniło stacji 13,61 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 18,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,17 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 1,38 mln widzów. Wyemitowany został 20 listopada br., a gościli w nim Paweł Domagała i Rafał Zawierucha.

W porównaniu do emitowanej rok temu 23. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 90 tys. osób. Program pokazany rok temu oglądało średnio 1,26 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy 14,03 proc. w 4+, 17,26 proc. w 16-49 oraz 15,91 proc. w 16-59.

TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne, co przekładało się na 8,60 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 6,09 proc.), a czwarta - TVP1 (seriale i filmy zagraniczne; 6,91 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 przewaga TVN jest jeszcze większa.

Wpływy reklamowe z jesiennego sezonu programu wyniosły 15,43 mln zł. Dla porównania, 23. sezon z reklam przyniósł 14,22 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Nowy sezon show Kuby Wojewódzkiego będzie można oglądać wiosną w TVN.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Dołącz do dyskusji: Show „Kuba Wojewódzki” oglądało 1,2 mln widzów, TVN liderem. Hitem odcinek z Domagałą i Zawieruchą

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Jak na prywatne spotkania kumpli to i tak wysoka oglądalność. Przypominam też, że realna oglądalność to jakieś 800-900 tys.
odpowiedź
User
Krzysztof Petryna
Tylko ćwoki i jelenie widzą prawdę w TVNie. I nie jest to tylko moje zdanie https://twitter.com/pikus_pol/status/1067444345589116928 ale współpracownika tej stacji
odpowiedź
User
Wojewódzki się końćzy
Pod każdym newsem o Wojewódzkim musi zawsze pojawić się wpis, że Wojewódzki się kończy. Tym razem to ja pozwolę sobie go zamieścić.
odpowiedź