„Kuba Wojewódzki” stracił widzów, hitem Górniak i Figurski. Nowe odcinki na wiosnę

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 955 tys. osób, o 210 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu wciąż był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 18,46 mln zł z reklam. Kolejny sezon programu stacja pokaże wiosną 2020 roku.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Kuba Wojewódzki” stracił widzów, hitem Górniak i Figurski. Nowe odcinki na wiosnę
fot. tvn

Premierowe odcinki 27. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 22.30, w okresie od 3 września do 26 listopada br. Oglądało je średnio 955 tys. osób, co zapewniło stacji 11,29 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 15,40 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,39 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 1,09 mln widzów. Wyemitowany został on 26 listopada br., a gościli w nim Edyta Górniak i Michał Figurski.

grafika

W porównaniu do emitowanej rok temu 25. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 210 tys. widzów. Premierowe formatu pokazane rok temu oglądało średnio 1,17 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy 13,61 proc. w 4+, 18,42 proc. w 16-49 oraz 16,17 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pod-powierzchnia-2-serial-tvn-stracil-widzow,7170800228976257a ##

TVN w paśmie nadawania programu Jakuba Wojewódzkiego nadal był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP1, emitująca wówczas gł. „Magazyn Expressu Reporterów” i talk-show „Ocaleni”, co przełożyło się na 6,54 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (gł. końcówka „Echo serca” i filmy dokumentalne; 6,29 proc.), a czwarty - Polsat (gł. „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 5,78 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN miał jeszcze większą przewagę nad konkurencją.

grafika

Wpływy reklamowe z jesiennego sezonu programu wyniosły 18,46 mln zł. Dla porównania, 23. sezon z reklam przyniósł 15,43 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Kolejny sezon show TVN najprawdopodobniej pokaże wiosną 2020 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/top-model-tvn-8-sezon-ogladalnosc-program-stracil-250-tys-widzow,7170804288411777a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski