SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Kuba Wojewódzki” stracił 470 tys. widzów. TVN nadal zdecydowanym liderem w 16-49

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 911 tys. osób, o 470 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu jest liderem rynku telewizyjnego.

Kuba Wojewódzki, fot. TVN Article

Premierowe odcinki 26. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 26 lutego br. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 911 tys. osób, co zapewniło stacji 11,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,42 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 998 tys. widzów. Wyemitowany został on 5 marca br., a gościli w nim Monika Brodka i Przemysław Kossakowski.

W porównaniu do emitowanej rok temu 24. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 470 tys. osób. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 1,38 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy 15,22 proc. w 4+, 20,72 proc. w 16-49 oraz 18,24 proc. w 16-59.

TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego jest nadal liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Ekspresu Reporterów i filmy dokumentalne, co przekłada się na 8,76 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 7,92 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. serial „Nieznane serce”; 3,48 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59, ale tutaj przewaga TVN jest większa.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” stracił 470 tys. widzów. TVN nadal zdecydowanym liderem w 16-49

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bartek osa
Najgorsze od lat wyniki? Od lat nie oglądam... Czyżbyś, Kubo, wreszcie zbastował i zaczął robić program dla nieco bardziej rozgarniętego widza? Aż chyba sprawdzę, po starej znajomości!
6 9
odpowiedź
User
marketer
Ten program stracił sens już dawno. Prowadzący nie sili się by zadać jakieś mądre pytanie. Goście właściwie ciagle ci sami, zapraszani przy okazji wydania przez nich kolejnej płyty czy książki. Od czasu do czasu jacyś blogerzy, ale równie dobrze mogliby to być przypadkowi ludzie z ulicy. Szkoda.
35 1
odpowiedź
User
l
Program dla fanów hitu TVn czyli Hipnozy ten sam poziom coraz bliżej warsaw shore
21 0
odpowiedź
User
pavv
Formuła programu zużyła się po 5 sezonach. Od paru lat albo zaprasza swoich kumpli, albo osoby których nikt nie zna, albo osoby występujące w programach czy filmach robionych przez TVN w celach reklamowych czy to p. Wojewódzkiemu pasuje czy też nie (ma taki obowiązek w kontrakcie zapisany).
Od kilku lat popatrzę co tydzień może z 5 min,
25 1
odpowiedź
User
m
kał
20 1
odpowiedź