SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kuba Wojewódzki w kampanii Play ze Stuhrem, Dygant i Różczką

W nowych reklamach Play oprócz Kuby Wojewódzkiego będą występować Maciej Stuhr, Agnieszka Dygant i Magdalena Różczka. Kampania będzie promować nowe oferty sieci i zachęcać do przejścia do niej klientów innych telekomów.

Kuba Wojewódzki w kampanii Play

Kuba Wojewódzki w kampanii Play

Startująca z początkiem przyszłego tygodnia kampania Play będzie podkreślać, że do tej sieci przechodzi 7 z 10 Polaków zmieniających operatora komórkowego. Dlatego w poszczególnych reklamach do salonu Play przychodzą Kuba Wojewódzki, Maciej Stuhr, Agnieszka Dygant i Magdalena Różczka.

Ponieważ Wojewódzki już od półtora roku promuje Play, w spocie jest przedstawiony jako użytkownik taryfy Formuła 4.0, który dzięki nieograniczonym możliwościom komunikacji cieszy się ogromnym powodzeniem u kobiet. Natomiast Stuhr, Dygant i Różczka wcielają się w rolę nowych klientów sieci, którzy wybierają wprowadzone właśnie Formuły S, M i L (zobacz szczegóły tej oferty).

- Chcemy pokazać w kampanii, że do Play przechodzą również sławne osoby - powiedział na piątkowej konferencji prasowej Bartosz Dobrzyński, dyrektor marketingu sieci. - Taki przekaz odzwierciedla popularność i aspiracyjność naszej sieci - dodał.

Jako pierwsze z początkiem przyszłego tygodnia do mediów trafią reklamy z Wojewódzkim i Różczką. Reklamy z Dygant i Stuhrem pojawią się za kilka tygodni - będą emitowane przez kilka miesięcy.



Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom Warszawa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kuba Wojewódzki w kampanii Play ze Stuhrem, Dygant i Różczką

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Webbie
Kampanie Playa, choć dość często krytykowane, jednak były całkiem udane (na pewno wolałem je oglądać niż te innych sieci), "młody" Stuhr zawsze słynął z błyskotliwego humoru, więc liczę na jeszcze więcej. Choć nie zapomnę pierwszych reklam operatora, które były naprawdę "świeże".
10 19
odpowiedź
User
kowalski
jaki kraj, tacy celebryci ...
22 13
odpowiedź
User
krawczyk
Kreatywni wygrzewają się na Bora Bora stąd taka lipa.
21 11
odpowiedź