SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kubuś wprowadza na rynek nowy smak

Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nowego Kubusia o smaku bananowo-cytrynowym w limitowanej wersji.

Kubuś wprowadza na rynek nowy smak

Kampania startuje na początku czerwca i będzie miała miejsce w telewizji.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

kubus

Przedstawiciele klienta: Adam Mikołajczyk
Przedstawiciele agencji: Małgorzata Tereszczenko, Anna Ząbkiewicz, Bolesław Michalski
Dyrektor kreatywny: Agnieszka Niska
Dyrektor artystyczny: Jolanta Gorczyńska, Ryszard Szozda
Copywriter: Michal Łągiewka.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kubuś wprowadza na rynek nowy smak

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl