Według badań przeprowadzonych przez AC Nielsen w okresie październik - listopad 2002 udziały ilościowe w rynku przypraw uniwersalnych przedstawiają się następująco (w nawiasie dane z okresu sierpień- wrzesień 2002):- KUCHAREK 30,45%- 632,8 t (VII-IX - 29,55%-528,2 t )- VEGETA 30,07%- 624,9 t (VII-IX - 31,42%-561,6 t )- WARZYWKO 16,81%- 349,3 t (VII-IX - 16,55%-295,8 t ) "Wprawdzie przewaga nie jest zbyt duża, można jednak z całą stanowczością stwierdzić, że mamy do czynienia z wydarzeniem wręcz historycznym dla całego rynku przypraw- dotychczasowego niekwestionowanego lidera kategorii- Vegetę zastąpił KUCHAREK !Wysoka jakość produktu, przystępna cena, szeroki asortyment, ogólna dostępność - wszystkie te czynniki zaowocowały spektakularnym sukcesem przyprawy KUCHAREK. Bez wątpienia bardzo istotny wpływ na uzyskanie tak doskonałego rezultatu miały także intensywnie prowadzone działania marketingowe, a zwłaszcza kampania reklamowa "KUCHAREK Sposób na dobry smak!Jesteśmy przekonani, że na łamach Państwa poczytnego i opiniotwórczego tytułu znajdzie się informacja o tym jakże ważnym fakcie." - informuje nadawca.

Paid Social Specialist
WPP Media

Montażysta / Montażystka
Wirtualna Polska Media

Producent / Producentka Lifestyle Wideo
Wirtualna Polska Media

Wydawca_czyni Prowadzący_a w Zespole Mediów Społecznościowych
TVN Warner Bros. Discovery

Digital Media Planner / EssenceMediacom
WPP Media

Digital Specialist (Digital Planner)
WPP Media

Dziennikarz / Dziennikarka – „Polska Zbrojna”
Wojskowy Instytut Wydawniczy w Warszawie

Reporter_ka Live TVN24
TVN Warner Bros. Discovery

Dziennikarz / Reporter
Radio Gdańsk






