SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kucharz z „Top Chefa” reklamuje Makro Cash & Carry (wideo)

Sieć hurtowni Makro Cash & Carry rozpoczęła wielkanocną kampanię reklamową, której bohaterem jest znany m.in. z programu „Top Chef” kucharz Marcin Piotrowski. Akcję przygotowały firmy Riverwood, MGA, Starcom i Performance Media.

Marcin Piotrowski w reklamie Makro Cash & Carry Article

W reklamach Marcin Piotrowski opowiada, że w Makro Cash & Carry kupuje najwyższej jakości mięso, ryby, owoce morza oraz warzywa i owoce. Kampania ma podkreślać zarówno wysoką jakość, jak i szerokość asortymentu dostępnego w tych hurtowniach. Akcja skierowana jest do wszystkich pasjonatów gotowania.

Kampania jest prowadzona w telewizji (największe kanały) oraz internecie. Potrwa do świąt wielkanocnych.

Kreacją spotu zajęła się agencja Riverwood, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe MGA i Starcom (telewizja) oraz Performance Media (internet).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kucharz z „Top Chefa” reklamuje Makro Cash & Carry (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
klient makro
Makro w tym spocie wygląda gorzej niż dyskonty... a szkoda bo lubię robić tam zakupy
9 8
odpowiedź
User
tesa
A ja uważam, że reklama jest świetna! I kupiłam już sobie te formy do pieczenia z tej reklamy - są SUPER!!! mają powłokę z dodatkiem jakiegoś "kamienia" - wyglądają jakby były z granitu i są oryginalne włoskie! Makro sprzedaje po prostu dobre produkty. Ryby kupuję wyłącznie w Makro i jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się żeby było coś z nimi nie tak.
8 8
odpowiedź