Kucharze z „Masterchefa” w eventach promujących sprzęt Amica

Firma Amica rozpoczyna eventową kampanię promującą nową linię urządzeń Amica IN. W siedmiu największych miastach pojawią się m.in. kucharze znani z programu „Masterchef”. Działania realizuje agencja Aspe.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kucharze z „Masterchefa” w eventach promujących sprzęt Amica

Akcja Amica Tour rusza 30 maja i potrwa dwa miesiące. W wybranych miastach, przy centrach handlowych, stanie miasteczko Amica, którego głównym elementem będzie czerwony mobilny salon prezentujący urządzenia z nowej linii Amica IN, które wszyscy odwiedzający będą mogli testować.

Jest to kolejny element kampanii reklamującej sprzęt Amica IN., która wystartowała w połowie maja. Do współpracy zaproszono Beatę Śniechowską - zwyciężczynię drugiej edycji programu „Masterchef” oraz jego uczestnika Charlesa Daigneaulta. W Strefie Smaku wszyscy chętni będą mogli spróbować swoich sił, przygotowując potrawy pod ich okiem, a najlepsi kucharze amatorzy zostaną nagrodzeni.

grafika

Amica Tour potrwa dwa miesiące. Eventy odbędą się w siedmiu miastach: Markach pod Warszawą (30-31 maja, M1 Marki), Zabrzu (6-7 czerwca, M1 Zabrze), Krakowie (13-14 czerwca, Kraków Plaza), Poznaniu (27-28 czerwca, M1 Poznań), Łodzi (4-5 lipca, Manufaktura), Wrocławiu (11-12 lipca, CH Magnolia) i Gdańsku (18-19 lipca, CH Osowa).

Za realizację akcji odpowiada agencja eventowa Aspe.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej