SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,64 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN bezkonkurencyjny w 16-49, ma 20 proc. udziału w rynku

Jesienne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadzą 1,64 mln widzów, o 350 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz pozycję bezkonkurencyjnego lidera w grupie komercyjnej 16-49.

fot. TVNArticle

Nowe odcinki 21. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 3 września br. Trzy pierwsze pokazane jesienią odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 1,64 mln osób. Przełożyło się to na 13,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,54 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 17 września br. Przed telewizorami zgromadził 1,76 mln oglądających.

Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 350 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 5 do 19 września 2019 roku) „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 1,99 mln widzów, przy udziałach na poziomie 15,90 proc. w 4+, 20,02 proc. w 16-49 i 18,89 proc. w 16-59.

Grupa komercyjna dla TVN

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 14,62 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat („Przyjaciółki” i „Love Island. Wyspa miłości”; 7,93 proc.) oraz TVP2 (filmy fabularne; 4,39 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest bezkonkurencyjnym liderem.

21. sezon „Kuchennych rewolucji” wystartował 5 marca. Wiosną TVN pokazał cztery odcinki, emisja kolejnych została przerwana z powodu pandemii COVID-19.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,64 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN bezkonkurencyjny w 16-49, ma 20 proc. udziału w rynku

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kum
Magda jest nie do zaorania
odpowiedź
User
MonikaK
Przyjaciółki jak słabo...
odpowiedź
User
iksiu
Ta kobieta jest okropna. Przyznam, że Wojciecha Amaro też nie znosiłem za to co odstawiał w Hells Kitchen, ale okazało się, że prywatnie jest bardzo spoko. A ona nawet poza kamerami jest nieprzyjemna i odpychająca.
odpowiedź