SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kujawscy zapylacze w kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”

ZT „Kruszwica” rozpoczyna kolejny etap piątek edycji kampanii społecznej „Z Kujawskim Pomagamy Pszczołom”, która w tym roku przebiega pod hasłem „Bądź przyjacielem pszczół na 5!”. Za działania odpowiada Starcom MediaVest Group we współpracy z ZT „Kruszwica” i agencją PR Garden of Words.

ZT Kruszwica, właściciel marki Kujawski, od pięciu lat w ramach programu „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” prowadzi działania edukacyjne, których celem jest zmiana postaw społeczeństwa i promocja pozytywnych działań związanych z ochroną pszczołowatych, których znaczenie dla człowieka i środowiska naturalnego jest kluczowe.  Najnowsza odsłona akcji będzie miała niestandardowy charakter.

- Praca wykonywana przez pszczoły jest niezwykle ważna dla środowiska naturalnego i ludzi, ale jest też wyjątkowo trudna i niewdzięczna, a my nie do końca zdajemy sobie z tego sprawę. Właśnie na tym aspekcie skupiliśmy się, powołując do życia nowych bohaterów naszej kampanii, reprezentujących nieznaną dotąd profesję: Zapylaczy - opisuje mówi Małgorzata Strzelec, junior brand manager w ZT „Kruszwica” .

Koncepcja „Kujawskich Zapylaczy” na etapie teaserowym opiera się na mechanizmie procesu rekrutacyjnego. W internetowych serwisach z ogłoszeniami o pracę, pojawiły się reklamy zachęcające do aplikowania na stanowisko Zapylacza. Ogłoszenia rekrutacyjne można znaleźć m.in. w serwisie społecznościowym wooloo.pl, za którego pośrednictwem użytkownicy mogą zlecać wykonanie drobnych zadań, na które nie mają czasu, np. sprzątanie, zakupy czy drobne naprawy. Komunikacja prowadzona jest również na portalu Goldenline.pl, pracuj.pl, a dodatkowo wykorzystywane są reklamy displayowe w internecie.

Odbiorcy ogłoszeń zainteresowani pracą Zapylacza trafiają na specjalnie przygotowaną aplikację na facebookowym profilu „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”. W czerwcu, po etapie teaserowym, znajdą się tam angażujące treści video, w których trójka Kujawskich Zapylaczy będzie przybliżać znaczenie pszczołowatych dla środowiska i uświadamiać jak ważna, a przy tym mozolna i niewdzięczna z ludzkiego punktu widzenia, jest praca tych pożytecznych owadów, w której de facto nikt nie jest w stanie efektywnie zastąpić pszczół.

W lipcu i sierpniu br. Kujawscy Zapylacze będą również zachęcać do udziału w trzeciej edycji obchodów Wielkiego Dnia Pszczół. 8 sierpnia br., w ogrodach botanicznych, parkach narodowych i krajobrazowych oraz innych placówkach przyrodniczych w całej Polsce, każdy będzie mógł dowiedzieć się o tym, jak ważną i pożyteczną rolę w całym ekosystemie pełnią owady pszczołowate, jak wygląda świat pszczół oraz jak samodzielnie im pomagać.

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej i strategii komunikacji, planowanie i zakup mediów oraz realizację działań odpowiada Starcom MediaVest Group we współpracy z ZT „Kruszwica” i agencją PR Garden of Words.

Dołącz do dyskusji: Kujawscy zapylacze w kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl