„Kupuj & wygrywaj” w kampanii dań Virtu

Na outdoorze, w sklepach i internecie rozpoczęła się kampania reklamująca dania gotowe Virtu. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Kupuj & wygrywaj”, przygotowała i realizuje agencja Nextday Touchpoint Communication.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Kupuj & wygrywaj” w kampanii dań Virtu

W ramach kampanii trwa konkurs, w którym należy kupić dwa dowolne opakowania dań Virtu opatrzone promocyjną naklejką oraz wysłać SMS-owo dokończenie zdania: „Virtu ułatwia życie bo...”. Autorzy 10 najciekawszych odpowiedzi zostaną nagrodzeni blenderami Bosch, a główny zwycięzca otrzyma skuter Vespa. Akcja potrwa do końca października.

grafika

Kampania obejmuje również billboardy oraz mini happeningi zorganizowane w pierwszych dniach października na ulicach Krakowa, Katowic, Wrocławia, Warszawy i Gdańska. Bohaterem tych wydarzeń była maskotka marki Virtu - szybki pieróg.

grafika

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Nextday Touchpoint Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski