SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kupujący w sieci czytają opinie innych użytkowników

Amerykańscy internauci robiący zakupy w sieci, przy wyszukiwaniu produktów częściej polegają na opiniach innych użytkowników niż ekspertów.

Kupujący w sieci czytają opinie innych użytkowników

Jak informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie firmy Avenue A | Razorfish, 55 procent kupujących online twierdzi, że przed dokonaniem danego zakupu najczęściej sięga do opinii innych internautów.

22 procent badanych wskazało tutaj na karty porównujące różne produkty, a 21 procent na opinie ekspertów.

Z kolei z badania przeprowadzonego w zeszłym roku przez firmy J.C. Williams Group i Start Sampling, wynika, że najczęstszym źródłem (37 procent), za pomocą którego użytkownicy decydują gdzie dokonać internetowego zakupu, jest wyszukiwarka internetowa, w której szukane są strony sklepów online sprzedających dany produkt.

33 procent respondentów powiedziało, że wie czego chce i od razu kieruje się na stronę internetowego sklepu. 21 procent przeszukuje stronę takiego sklepu w poszukiwaniu specjalnych promocji, 17 procent korzysta z tzw. porównywarek internetowych, 15 procent czyta opinie innych użytkowników, a 12 procent polega na rekomendacji znajomych lub rodziny.

źródło: eMarketer

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kupujący w sieci czytają opinie innych użytkowników

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl