Kuźnia PR, Edelman i 180 PR walczą o obsługę marki Żywiec

Agencje Kuźnia PR, Edelman Polska i 180 Public Relations biorąudział w przetargu na obsługę marki Żywiec. Zwycięska firmazostanie wybrana na początku grudnia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Przetarg ogłoszony przez Grupę Żywiec dotyczy obsługi wprzyszłym roku marki Żywiec w zakresie public relations. Dorywalizacji o ten budżet zostały zaproszone agencje Kuźnia PR,Edelman Polska i 180 Public Relations.

Rozstrzygniecie przetargu planowane jest na początekgrudnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu