SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kwiecień: „Dzień Dobry TVN” liderem, „Pytanie na śniadanie” traci najwięcej

Wszystkie śniadaniowe programy nadawane w głównych stacjach w dni powszednie miały w kwietniu br. mniej widzów niż rok wcześniej, a największy spadek zanotowało „Pytanie na śniadanie”. Najmniej straciło zaś „Dzień dobry TVN”, które było liderem oglądalności.

 Kwiecień: „Dzień Dobry TVN” liderem, „Pytanie na śniadanie” traci najwięcej

Z danych Nielsen Audiencje Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 2 do 29 kwietnia br. oglądalność wydań „Dzień dobry TVN”, nadawanych w dni powszednie o godz. 8.00, wyniosła 549 tys. widzów. Przełożyło się to na 14,29 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 17,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej magazyn TVN stracił 24 tys. widzów. Wówczas śledziło go 573 tys. osób, a jego udział wynosił odpowiednio 15,88 proc. i 18,92 proc.

Konkurencyjne „Pytanie na śniadanie” TVP2 w tym samym okresie miało średnio 383 tys. widzów przy udziale wynoszącym 10,14 proc. i 8,22 proc. Magazyn ten obecnie zaczyna się także o godz. 8.00. Rok wcześniej, gdy program ruszał o 8.30, miał o 118 tys. widzów więcej - śledziło go 501 tys. osób, a jego udział wynosił odpowiednio 13,67 proc. i 8,90 proc. „Pytanie” zanotowało jednocześnie największy spadek wśród wszystkich analizowanych magazynów.

Widzów straciła również nadawana w TVP1 o godz. 5.55 „Kawa czy herbata?”. W analizowanym okresie śledziło ją 292 tys. osób, co dawało Jedynce odpowiednio 14,76 proc. i 10,11 proc. udziału. Rok wcześniej widownia porannego magazynu Jedynki była o 96 tys. osób wyższa. Śledziło ją 388 tys. osób, a jej udział kształtował się na poziomie 20 proc. i 13,01 proc.


Średnia oglądalność programów śniadaniowych

Okres Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
DZIEN DOBRY TVN
02-04-2013 - 29-04-2013 548792 14,29% 17,24%
02-04-2012 - 30-04-2012 573436 15,88% 18,92%
Wirtualnemedia.pl
PYTANIE NA SNIADANIE
02-04-2013 - 29-04-2013 383242 10,14% 8,22%
02-04-2012 - 30-04-2012 501202 13,67% 8,90%
Wirtualnemedia.pl
KAWA CZY HERBATA
02-04-2013 - 29-04-2013 292427 14,76% 10,11%
02-04-2012 - 30-04-2012 388479 20,00% 13,01%

 

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek „Dzień dobry TVN” pokazany został 2 kwietnia br. Obejrzało go 722 tys. widzów. „Pytanie na śniadanie” największą oglądalność osiągnęło 9 kwietnia, gdy program śledziło 479 tys. osób. Z kolei rekordowe wydanie „Kawy czy herbaty?” z 19 kwietnia br. zgromadziło 331 tys. widzów.


Topowe odcinki każdego magazynu

Dzień dobry TVN Wszyscy 4+
Data Godz. AMR SHR %
02-04-2013 08:00 722296 14,41%
03-04-2013 08:00 662834 15,01%
29-04-2013 08:00 619813 15,64%
Wirtualnemedia.pl
Pytanie na śniadanie Wszyscy 4+
Data Godz. AMR SHR %
09-04-2013 07:59 479347 12,29%
04-04-2013 08:00 461998 10,15%
05-04-2013 08:00 452519 11,52%
Wirtualnemedia.pl
Kawa czy herbata? Wszyscy 4+
Data Godz. AMR SHR %
19-04-2013 05:57 330784 15,57%
08-04-2013 05:57 326857 16,52%
11-04-2013 05:57 326743 16,68%
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kwiecień: „Dzień Dobry TVN” liderem, „Pytanie na śniadanie” traci najwięcej

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sim
Pytanie na po-lanie, post-tefaenowski tabloid. Złe wzorce. Nuuuuda.
18 11
odpowiedź
User
antyTEFAUEN
Kto ten badziewny TEFAUEN jeszcze ogląda.Przecież to ledwo zipie blamaż nC+ to też zasługa TEFAUEN.
21 20
odpowiedź
User
Observer
OK dla bezrobotnych to może być, tylko dlaczego oni maja za to płacić , bo i z czego a przeciętni ludzie to przeważnie w tym czasie pracują i nie maja czasu na takie bzdety. Więc po co to komu i dla kogo to ?
12 9
odpowiedź
User
Anka
Bo i DDTVN jest ewidentnie najlepszy ze śniadaniówek! Znajduję tam naprawdę fajne, ciekawe, różne tematy.
20 18
odpowiedź
User
Hmm
Po co jeszcze robią Pytanie na śniadanie? Nie to, że zżynają po Dzieńdobry, to jeszcze jakość mają skandalicznie niską. Bez polotu, nieinteresujące tematy. Po co wydawać pieniądze? Lepiej powtórki puścić, o wiele będą ciekawsze od tych pseudointeresujących tematów.
23 10
odpowiedź