L’Oréal przewiduje powrót mody na szminki

Francuski koncern kosmetyczny L’Oréal prognozuje, że po ustąpieniu pandemii koronawirusa świat opanuje moda na malowanie ust szminką, co będzie „symbolem powrotu do życia”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
L’Oréal przewiduje powrót mody na szminki

Pandemia spowodowała zmianę wielu nawyków konsumenckich, w tym przyzwyczajenia wielu kobiet do codziennego makijażu. Brak konieczności codziennej pracy w biurze, wychodzenia z domu na uczelnię czy do szkoły spowodował gwałtowny spadek popytu na kosmetyki kolorowe.

Odnotował to w swoich wynikach sprzedaży koncern L’Oréal, właściciel popularnych marek makijażowych Maybelline, Lancôme, Helena Rubinstein, NYX. Podkłady i szminki marek z portfolio L’Oréal sprzedawały się  w ubiegłym roku o nawet 70 proc. gorzej  niż przed pandemią koronawirusa.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/l-oreal-perso-urzadzenie-do-spersonalizowanych-kosmetykow-jak-to-dziala-cena-opinie-gdzie-kupic-ces ##

Powrót mody na szminkę

Jednak Jean-Paul Agon, prezes L’Oréal przewiduje, że jeśli chodzi o popularność kosmetyków do makijażu, możemy spodziewać się powtórki historii z XX wieku. Wtedy to po I wojnie światowej i pandemii hiszpanki, szminka stała się bardzo popularnym towarem, który np. w Stanach Zjednoczonych stał się symbolem "szalonych lat dwudziestych".

W ocenie szefa L’Oréal możemy przyjąć, że nawrót mody na makijaż nastąpi wraz z zakończeniem pandemii Covid-19 i powrotem do życia, jakie znaliśmy sprzed 2020. Pomóc w tym mogą szczepionki.

– Ludzie będą szczęśliwi, kiedy będą mogli znowu wyjść na miasto, spotkać się z innymi. To będzie jak szalone lata 20. XX w., będzie fiesta makijażu i zapachów. Ponowne pomalowanie ust szminką będzie symbolem powrotu do życia – powiedział Agon.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu