Labcon i SalesTube obsłużą Sephora Polska w social mediach

Od marca agencje Labcon i SalesTube (Group One) zajmą się kompleksową obsługą Sephora Polska w social mediach. To wynik wygranego przetargu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zespół Labcon będzie odpowiadał za komunikację Sephora Polska począwszy od strategii, poprzez planowanie i realizację kampanii mediowych aż po obsługę kanałów na platformach społecznościowych. Agencja będzie także partnerem klienta w budowaniu strategii social mediowej przy wprowadzaniu nowych marek, wspieraniu mechanizmów prosprzedażowych oraz w komunikacji wydarzeń i eventów marki.  

Działania dla Sephora Polska będą prowadzone w modelu „one social”, w którym content marketing skorelowany jest z działaniami performensowymi. Za obszar paid social w obsłudze nowego klienta odpowiedzialny będzie SalesTube.

Agencja będzie obsługiwać kanały Sephory na Facebooku, Instagramie, Snapchacie oraz YouTube.

Poprzednio obsługą Sephora Polska w mediach społecznościowych zajmowała się agencja K2 Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"