Łączy Nas Piłka z 20 mln odtworzeń treści, Trenuj z Krzychem i Fit Lovers mają najwięcej subskrybentów (TOP 20)

Najpopularniejszym polskim kanałem youtube’owym o tematyce sportowej jest Trenuj z Krzychem, pod względem liczby subskrybentów wyprzedzający Fit Lovers i Medusa Official. W czerwcu zdecydowanie najwięcej odtworzeń zanotowały materiały na kanale Łączy Nas Piłka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Łączy Nas Piłka z 20 mln odtworzeń treści, Trenuj z Krzychem i Fit Lovers mają najwięcej subskrybentów (TOP 20)
fot. Łączy Nas Piłka

Na koniec czerwca br. kanał Trenuj z Krzychem, prowadzony przez specjalizującego się w sztuczkach piłkarskich Krzysztofa Golonkę, miał 1,17 mln subskrybentów, o 3 proc. więcej niż rok wcześniej. To jedyny polski kanał youtube’owy o tematyce sportowej z ponad milionem stałych widzów - wynika z danych platformy SoTrender.

Kanał Fit Lovers, prowadzony przez parę oferującą plany treningowe i diety, obserwowało 967,6 tys. użytkowników (po wzroście o 6 proc. w skali roku), a Medusa Official - 809,3 tys. (3 proc. w górę).

Na czwartym miejscu znalazł się kanał Łączy Nas Piłka należący do Polskiego Związku Piłki Nożnej. Miał 577,2 tys. subskrybentów, aż o 18 proc. więcej niż miesiąc wcześniej. W czerwcu zamieszczano na nim głównie relacje z przygotowań polskiej reprezentacji do mundialu.

Jeszcze większy procentowy wzrost - o 28 proc. do 380,8 tys. - osiągnął kanał PNTCMZ Football z poradami piłkarskimi. Natomiast dopiero na 10. pozycji jest kanał trenerki fitness Ewy Chodakowskiej (227,5 tys. subskrybentów), której fanpage facebookowy obserwuje 2,06 mln użytkowników.

W zestawieniu znalazł się kanał jednej marki mediów pozainternetowych - „Przeglądu Sportowego”, mający 184,8 tys. stałych widzów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serwisy-i-aplikacje-sportowe-w-czerwcu-2018-roku-wp-sportowe-fakty-przed-sport-onet-pl-sport-tvp-pl-przyciagal-na-prawie-3-godziny,7171423213389441a ##

grafika

Materiały Łączy Nas Piłka w minionym miesiącu zanotowały 19,9 mln odtworzeń. Każde nowe wideo w ciągu trzech dni od publikacji oglądano średnio 187,6 tys. razy.

W pierwszej połowie czerwca na kanale publikowano codzienne vlogi i dodatkowe wieczorne czaty na żywo z piłkarzami. Skończyło się to po pierwszych porażkach naszej reprezentacji, w meczach z Senegalem 19 czerwca i Kolumbią 24 czerwca. - Nie mam niczego co byłoby warte publikacji - tłumaczył Łukasz Wiśniowski, który przygotowywał większość nagrań.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/adam-nawalka-stracil-najwiecej-wizerunkowo-na-mundialu-w-rosji-kamil-glik-i-lukasz-fabianski-z-podniesionym-czolem-opinie,7171429341558913a ##

Materiały na Fit Lovers zanotowały 7,55 mln odtworzeń (7 proc. więcej niż w maju), a na kanale „Przeglądu Sportowego” - 6,77 mln (po wzroście o 6 proc.). Na tym pierwszym kanale nowe nagranie oglądano średnio po 294,7 tys. razy przez trzy dni od publikacji.

30-procentowe wzrosty liczby wyświetleń materiałów zanotowały PNTCMZ Football (do 5,94 mln) i Polsat Sport (do 2,89 mln).

grafika

Przy materiałach na Fit Lovers użytkownicy wykonali 315,4 tys. różnych działań (komentarzy, „łapek” w górę i w dół), średnio 35 tys. na każde nowe wideo. Kanał PNTCMZ Football zanotował 305,9 tys. takich aktywności, Łączy Nas Piłka -  159,8 tys., a Trenuj z Krzychem - 157,6 tys.

Na PNTCMZ Football nowe nagranie generowało przeciętnie 38,2 tys. działań internautów.

grafika

Zdecydowanie najwięcej kliknięć w „łapkę” w dół - 13,4 tys. - wykonano przy materiałach na PNTCMZ Football. Było to 4 proc. wszystkich „łapek”, pozostałe to „łapki” w górę.

Po 4-5 tys. „łapek” w dół pojawiło się przy nagraniach na Łączy Nas Piłka (4,9 tys.), Fit Lovers (4,8 tys.) i Footroll (4,4 tys.). Na kanale Ringpolskapl aż 19 proc. wszystkich ocen było negatywne, a na My Majewscy - 17 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami
Materiał reklamowy

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami