SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ladies European Tour w Golf TV. Discovery nawiązało kolejne parterstwo

Discovery i Ladies European Tour ogłosiły partnerstwo, dzięki któremu w portfolio Golf TV znajdą się transmisje tego cyklu. Platforma ruszy wraz z początkiem stycznia 2019 roku.

Golf TV to nowa marka tworzona w ramach strategicznego partnerstwa Discovery i PGA Tour.  W serwisie w ciągu roku będzie transmitowanych na żywo m.in. sześć turniejów z cyklu PGA Tour oraz blisko 150 innych, w tym The Players Championship, FedExCup Playoffs oraz Presidents Cup. Łącznie na platformie będzie ponad 2 tys. relacji na żywo. Ponadto będzie w niej dostępnych dużo materiałów na żądanie, m.in. najbardziej widowiskowe uderzenia i występy największych gwiazd golfa.

Discovery właśnie poinformowało, że w portfolio Golf TV znajdą się też transmisje Ladies European Tour oraz dwóch kolejnych zawodów Solheim Cup. Nadawca właśnie rozpoczął współpracę ze sportowym towarzyszeniem w tym zakresie. Oba podmioty będą także współpracować nad rozwojem platform cyfrowych European Tour, aby pokazywać innowacyjne materiały na całym świecie.

- Transmisje Ladies European Tour w Golf TV obejmą między innymi Aberdeen Standard Investments Ladies Scottish Open, Hero Women’s Indian Open oraz kończące sezon Andalucia Costa del Sol Open de Espana, a także Golf Sixes. Użytkownicy platformy będą mogli obejrzeć również największe drużynowe zawody w kobiecym golfie, czyli Solheim Cup, który w 2019 roku odbędzie się w szkockim Gleneagles, a dwa lata później w Inverness Club w Toledo w stanie Ohio. Usługa obejmie szeroką bibliotekę wideo dostępnych na żądanie, takich jak skróty najważniejszych wydarzeń i dodatkowe materiały z gwiazdami Ladies European Tour – informuje Discovery.

Na mocy umowy Discovery będzie miało prawo do sublicencjonowania praw telewizyjnych oraz cyfrowych do kobiecego European Tour, co jest elementem strategii mającej na celu podniesienie oglądalności tego cyklu oraz całej dyscypliny na świecie.

Portfolio Golf TV obejmujące już prawa do PGA TOUR, zostało wzmocnione ostatnio nawiązaniem globalnej i wieloletniej współpracy z Tigerem Woodsem.  https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tiger-woods-golf-tv-wieloletnia-wspolpraca W portfolio platformy znajdą się też transmisje European Tour z  udziałem mężczyzn oraz dwóch kolejnych zawodów Ryder Cup.

Golf TV ruszy z początkiem stycznia 2019 roku we wszystkich krajach oprócz Stanów Zjednoczonych. Przy czym transmisje na żywo z PGA Tour w różnych krajach będą udostępniane później. Ten harmonogram wygląda następująco: 2019 rok - Australia, Kanada, Włochy, Japonia, Holandia, Portugalia, Rosja, Hiszpania; 2020 rok - Polska, Korea Południowa; 2021 rok - Belgia, Chiny, Niemcy, Republika Południowej Afryki; 2022 rok - Dania, Finlandia, Indie, Norwegia, Szwecja, Wielka Brytania, a 2024 rok - Francja.

W II kwartale 2018 r. koncern Discovery osiągnął przychody wyższe o 63 procent rok do roku.  Motorem wzrostów był segment reklamowy, w którym nadawca osiągnął poziom prawie 1,5 mld dolarów. Kwartalny zysk netto Discovery okazał się niższy w porównaniu z poprzednim rokiem, przyczyną były głównie koszty związane z przejęciem Scripps Networks Interactive.

Dołącz do dyskusji: Ladies European Tour w Golf TV. Discovery nawiązało kolejne parterstwo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl