Lajkonik w nowej odsłonie wizualnej

Jedna z najbardziej znanych marek słonych przekąsek w Polsce przeszła kompleksową metamorfozę wizualną. Za odświeżenie identyfikacji Lajkonika odpowiada agencja Soul & Mind, która nadała jej inny charakter, zachowując przy tym wartości budowane przez lata.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Lajkonik w nowej odsłonie wizualnej
fot. mat. prasowy

Nowy branding objął całe portfolio produktowe marki – od klasycznych precelków i paluszków po krakowskie talarki. Celem było nie tylko ujednolicenie szaty graficznej, lecz także wzmocnienie wyróżników jakościowych, takich jak wypiek w piecu, odpowiedzialny skład czy walory smakowe.

– Zależało nam, by stworzyć spójną, nowoczesną oprawę graficzną, która będzie czytelna i atrakcyjna dla dzisiejszego konsumenta, a jednocześnie pozostanie zakorzeniona w wartościach marki. Lajkonik to produkt z tradycją - dlatego tak istotne było dla nas zachowanie jego tożsamości przy jednoczesnym wprowadzeniu nowej energii – przekazała mediom Aleksandra Janowska-Wojtulewicz, creative director w Soul & Mind.

Tak się zmienia Lajkonik

Kluczowe elementy opracowanej identyfikacji to m.in. charakterystyczna żółta apla w dolnej części opakowania, która wzmacnia rozpoznawalność na półce i eksponuje claim „Wypiekane w piecu”. Zmieniono także układ typografii - nazwy produktów zapisano jednolitym krojem, co ma zwiększyć przejrzystość i uporządkować komunikację. Dodatkowo pod logotypem pojawił się claim „Legendarny smak”, a ikony odpowiedzialności (np. z olejem rzepakowym czy produkt wegański) zostały odpowiednio wyeksponowane.

Nowa identyfikacja wizualna ma pozwolić na wzmocnienie spójności marki na półce oraz podkreślenie najważniejszych atrybutów - jakości, smaku i odpowiedzialnego składu. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]