SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Land Rover sponsorem serwisu ESPN

Należąca do koncernu medialnego Walt Disney Co. amerykańskatelewizja sportowa ESPN planuje na nowo uruchomić internetowyserwis Scrum.com jako ESPNscrum.com. Komercyjnym partnerempoświęconej rozgrywkom rugby strony będzie marka Land Rover.

ESPN kupiła szczególnie popularny w Wielkiej Brytanii iAustralii serwis Scrum.com przed ponad rokiem. Nowa wersja stronyma mieć odświeżony wygląd i większą liczbę najnowszych informacji -informuje serwis Brand Republic.

Dla Land Rovera sponsoring serwisu jest umocnieniem więzi z tądyscypliną sportu, jako że należąca do hinduskiego koncernu TataMotors marka jest również oficjalnym samochodem angielskiegorugby.

"Land Rover udowodnił, że jest trwałym sponsorem rugby. Jesteśmypewni, że nasza współpraca będzie miała prawdziwy rezonans dlalojalnej i rosnącej bazy użytkowników ESPNscrum. Istnieje silnazależność między użytkownikami obu marek i postrzegamy ją jakobardzo naturalny związek w tym ważnym momencie rozwoju Scrum.com" -stwierdził Tom Gleeson, wiceprezes ds. cyfrowych mediów w ESPN.

Nie jest to też pierwsza współpraca Land Rovera z ESPN.Wcześniej marka samochodowa sponsorowała różnego rodzaju treści igry na stronie Scrum.com.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Land Rover sponsorem serwisu ESPN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl