SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lavazza prowadzi kampanię „Pierwszy łyk” z influencerami

Producent kawy Lavazza prowadzi kampanię „Pierwszy łyk” wspierającą wariant Qualità Oro. Działania oparte na współpracy z influencerami i mikroinfluencerami przygotowała agencja Cut The Mustard.

Kasia Gandor w kampanii Lavazza Qualità OroArticle

Aktywacji towarzyszy konkurs skierowany do użytkowników Facebooka i Instagrama. Zadaniem uczestników jest pokazania na swoich kanałach własnej interpretacji pierwszego łyku kawy. Najlepsze wideo lub zdjęcie przedstawiające przyjemność czerpaną z pierwszych chwil z ulubioną kawą zostanie nagrodzona kawowymi gadżetami od Lavazzy.

Influencerzy w kampanii Lavazza Qualità Oro

W kampanii „Pierwszy łyk” wzięło udział 18 influencerów, m.in. Kasia Gandor, Wujaszek Lifestyle czy Krzysztof Gonciarz. Influencerzy przygotowali materiały opowiadające o ich rytuałach przygotowywania kawy i odczuciach towarzyszących pierwszej filiżance. Filmy można znaleźć na Instagramie i Facebooku korzystając z hashtagu #PierwszyŁyk.

Kampanię przygotowała agencja Cut The Mustard, która od stycznia br. odpowiada za komunikację włoskiej marki kawy w kanałach social media. Wpiera również klienta w zakresie kreacji w kanałach digital i strategii współpracy z influencerami.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lavazza prowadzi kampanię „Pierwszy łyk” z influencerami

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lavazzzzza freak
Obrzydliwe to jest. Co ma mi o mojej ulubionej kawie powiedzieć zbieranina darmozjadów smaląca jakieś duby za pieniądze? Ogarnij się Lavazzzzza, chcemy pięknych spotów i kalendarzy z modelkami.
odpowiedź