SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Warner Bros. Discovery z drugą edycją „Leading Women”, bierze w niej udział 20 kobiet

Grupa TVN Warner Bros. Discovery rozpoczęła drugą edycję projektu „Leading Women”. - Wspieranie rozwoju kobiet jest wpisane w strategię naszej firmy od wielu lat - mówi Agnieszka Maciejewska, VP People & Culture w TVN Warner Bros. Discovery.

Celem „Leading Women” jest budowanie kompetencji przywódczych i wzmacnianie skuteczności osobistej kobiet, które nie pełnią jeszcze ról menadżerskich w firmie. Pierwsza edycja projektu realizowana była wiosną 2022 roku. Partnerem TVN Warner Bros. Discovery przy inicjatywie jest Fundacją Liderek Biznesu, z którą firma współpracuje już od kilku lat.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W trwającej obecnie drugiej edycji programu bierze udział 20 kobiet (w pilotażowej edycji projektu rozwojowego swoje kompetencje doskonaliło 19 uczestniczek). W ramach programu każda kobieta uczestniczy w cyklu 6 całodniowych spotkań obejmujących łącznie 36 godzin szkoleń, podzielonych na 6 modułów. Wszystkie uczestniczki dokonują indywidualnej analizy behawioralnej w ramach badania Extended DISC, które pokazuje indywidualne predyspozycje, obszary rozwojowe, a także naturalne style zachowania i komunikacji. W ramach szkolenia kobiety odbywają także sesję coachingową 1:1 z trenerką programu.

- Światowe badania od lat pokazują, że obecność kobiet na stanowiskach decyzyjnych nie tylko pozytywnie wpływa na wyniki finansowe firm, ale również na wzrost ich konkurencyjności. Wspieranie ich rozwoju jest wpisane w strategię naszej firmy od wielu lat. Cieszę się, że w TVN Warner Bros. Discovery w ramach szerokiej oferty rozwojowej, kobiety mają tak wiele możliwości i odważnie sięgają po marzenia. Jako odpowiedzialny pracodawca chcemy tworzyć takie miejsce pracy, w którym każdy będzie czuł się dobrze a chęć nauki i rozwoju zawsze będzie wspierana i wzmacniana - komentuje Agnieszka Maciejewska, VP People & Culture w TVN Warner Bros. Discovery.

Program skierowany jest do kobiet w TVN Warner Bros. Discovery, które nie pełnią jeszcze ról menadżerskich, ale chciałby rozwijać kompetencje zarządcze, aby móc kierować projektami czy zespołami w przyszłości. „Leading Women" wspiera kobiety w osiąganiu ich celów zawodowych poprzez świadomą pracę w interesujących je obszarach, potwierdzanie talentów przy wsparciu narzędzia diagnostycznego, zdobywanie kompetencji i wiedzy istotnych z punktu widzenia lidera, a także budowanie w oparciu o tę wiedzę swojej indywidualnej ścieżki kariery w TVN Warner Bros. Discovery. Program ma również przygotowywać kobiety w organizacji do pełnienia ról liderskich w nowej, wymagającej rzeczywistości biznesowej.

Kobiety na kluczowych stanowiskach w TVN Warner Bros. Discovery

Kobiety w TVN Warner Bros. Discovery stanowią 45 proc. zatrudnionych. Spółką przewodzi Katarzyna Kieli na stanowisku president & managing director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN.

W zarządzie TVN Warner Bros. Discovery znajdują się Dorota Żurkowska, która jest odpowiedzialna za krajową i międzynarodową dystrybucję portfolio kanałów i produktów, rozwój współpracy z partnerami w Polsce i za granicą oraz pełni funkcję szefowej Eurosportu oraz Dominika Stępińska-Duch, szefowa pionu prawnego TVN, odpowiedzialna za sprawy prawne, bezpieczeństwo informacji oraz compliance. Kobiety w organizacji stoją również na czele pionów biznesu, takich jak People&Culture, który zarządzany jest przez Agnieszkę Maciejewską.

- Nie da się przecenić kobiecych „role models” w organizacjach. Łatwiej jest pomyśleć o sobie w roli kierowniczej, zacząć podejmować wyzwania zawodowe, aktywnie zgłaszać się do pracy nad interesującymi projektami, jeśli w firmie kobiety są widoczne i zajmują wyższe stanowiska. Co ważne, jest też do kogo zwrócić się z prośbą o radę. W Warner Bros. Discovery wypracowaliśmy kulturę, która sprzyja inkluzywności i polityce równych szans, co jest naszą ogromną dumą - komentuje Agnieszka Maciejewska, VP People & Culture w TVN Warner Bros. Discovery.

Kobiety pełnią także rolę szefowych kanałów w TVN Warner Bros. Discovery. Na czele kanału TVN stoi Lidia Kazen; TVN7 i TVN Fabuła - Katarzyna Mazurkiewicz; TVN Style - Monika Pieczyńska-Modrzejewska; TTV - Joanna Sołdra; Metro, Discovery Channel, Food Network i Travel Channel - Dorota Eberhardt, która jako content strategy director, jest jednocześnie odpowiedzialna za strategię kontentową wszystkich kanałów rozrywkowych. Redaktorką naczelną TVN24 BiS jest Katarzyna Ramotowska, a zastępczynią redaktora naczelnego TVN24 - Brygida Grysiak.

Dołącz do dyskusji: TVN Warner Bros. Discovery z drugą edycją „Leading Women”, bierze w niej udział 20 kobiet

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tt
Czy planowany jest podobny program dla panów?
odpowiedź