SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lech Shandy promowany w wakacyjnej kampanii (wideo)

Kompania Piwowarska kontynuuje kampanię reklamową piwa o smaku lemoniady Lech Shandy. Działania marketingowe będą prowadzone do końca sierpnia i obejmą cykl eventów Lech Shandy Tour, spot telewizyjny oraz aktywność w internecie i social media. akcję przygotowały firmy McCann Erickson, Starcom, John Pitcher Interactive, Afekt, Locomotive, ASPE, Jetline outdoor i Q&A Consulting.

Lech Shandy Tour to cykl eventów nad polskim morzem i na Mazurach, który rozpoczął się 3 lipca w Dziwnowie, a następnie co 3 dni będzie zmieniana ich lokalizacja (kolejno: 6-8 lipca - Niechorze, 10-12 lipca - Mielno, 13-15 lipca - Darłówko, 17-19 lipca - Ustka, 20-22 lipca Jastarnia, 24-26 lipca - Władysławowo, 27-29 lipca - Sopot, 31 lipca-2 sierpnia - Gdańsk, 3-5 sierpnia - Gdynia, 7-9 sierpnia - Krynica Morska, 10-12 sierpnia - Jantar, 14-16 sierpnia - Giżycko, 17-19 sierpnia - Mikołajki).

W "Strefach Shandy" będą organizowane turnieje siatkówki plażowej, spinning przy asyście trenera oraz spaceball. Przygotowano także "chillout zone" z leżankami i hamakami, a wieczorami DJ’e zaproszą na silent disco.

Wsparcie marketingowe Lech Shandy Tour prowadzone jest m.in. poprzez Jet Bike’i, czyli mobilne nośniki na czterech kołach z informacjami odnośnie "Stref Shandy". Pojawią się one w każdej nadmorskiej miejscowości na trasie cyklu.

W ramach akcji, w telewizji i internecie od czerwca emitowany jest także nowy spot reklamowy promujący Lech Shandy.

Kampanię reklamową piwa Lech Shandy realizuje agencja McCann Erickson. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za aktywności w internecie odpowiada agencja John Pitcher Interactive. Materiały POSM przygotowała agencja Afekt oraz Locomotive. Koncepcję i organizację eventów realizuje agencja ASPE, natomiast Jetline outdoor jest odpowiedzialny za kampanię na Jet Bike’ach. Działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting.

Dołącz do dyskusji: Lech Shandy promowany w wakacyjnej kampanii (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl