SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lech z ekologicznym quizem, do wygrania bluzy

Marka piwa Lech (Kompania Piwowarska) startuje z nową aktywacją dla konsumentów - ekologicznym quizem pod hasłem „Lechendy wchodzą w eko”. Do wygrania jest 10 tysięcy bluz.

Konkurs przeprowadzany jest na stronie internetwej marki Lech i trwa od 12 października do 27 grudnia br.

Ekoquiz powstał w ramach platformy Lechend, czyli zwykłych ludzi, których codzienne, drobne gesty mają wielkie znaczenie. W zabawie można sprawdzić swoją wiedzę na temat ochrony środowiska, odpowiadając na szereg pytań dotyczących ekologii.

Zasady ekoquizu Lecha

Co zrobić, aby wziąć udział w quizie i mieć szansę na wygraną? Już teraz do sklepów trafią opakowania Lecha z informacją o konkursie oraz grafiką „Graj o eko bluzy”. W promocyjnej wersji dostępne będą piwa o pojemności 500 ml (puszki i butelki) Lech Premium, Lech Free (lager), Lech Pils, a także Lech Premium (puszka 550 ml). Pod każdym kapslem i zawleczką Lecha objętego promocją znajduje się unikatowy kod, upoważniający do udziału w eko-quizie.

Osoby, które w danym tygodniu udzielą najwięcej prawidłowych odpowiedzi zostaną nagrodzone wyjątkową bluzą. Do wygrania jest aż 10 000 egzemplarzy dostępnych w 10 różnych wzorach.

Wszystkie konkursowe bluzy zostały zaprojektowane przez projektantów Sepe, Zbiok, Tuse oraz Noriaki. Stworzone przez artystów wzory nadruków nawiązują do ekologii, zaś same bluzy wykonane są w 80 proc. z bawełny organicznej oraz w 20 proc. z poliestru pozyskanego z recyklingu.

Za koncepcję działań realizowanych w ramach kampanii „Lechendy wchodzą w eko” oraz przebieg konkursu odpowiada agencja Afekt. Kreację , działania w digitalu, stronę internetową oraz komunikację w social mediach powierzono Cut The Mustard.

Produkcją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Dynamo, postprodukcją – Televisor, zaś pomysł na koncept kreatywny TVC leżał po stronie agencji Bardzo. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Za współpracę z influencerami oraz komunikację z mediami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR.

Dołącz do dyskusji: Lech z ekologicznym quizem, do wygrania bluzy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl