Ciąg dalszy współpracy Lego i Nike. Dwa nowe zestawy i kolekcja ubrań

Grupa Lego i marka Nike zaprezentowały najnowszą odsłonę swojej wieloletniej współpracy. Do sprzedaży trafią dwa nowe, wspólnie zaprojektowane zestawy Lego.

Artur Roguski
Artur Roguski
Udostępnij artykuł:
Ciąg dalszy współpracy Lego i Nike. Dwa nowe zestawy i kolekcja ubrań

Nowe produkty odzwierciedlają wspólne zaangażowanie Grupy Lego i Nike w zachęcanie dzieci do aktywnej i kreatywnej zabawy. Inspirują je w ten sposób do odkrywania radości sportu, zarówno na boisku, jak i poza nim.

Zobacz: Nike i LEGO ogłosiły globalne partnerstwo

Premierowe zestawy odzwierciedlają, charakterystyczne dla sportu, styl i odwagę, równocześnie celebrując ruch, kreatywność oraz wyrażanie siebie – podstawowe wartości, które łączą obie marki.

• Zestaw Nike Slam Dunk x Lego pozwala wyzwolić drzemiącego wewnątrz mistrza koszykówki, tworząc niesamowitą scenę wsadu z klocków Lego. 
 

grafika

• Zestaw Nike Dunk Trickshot x Lego umożliwia zbudowanie własnej sceny prosto z boiska, a to dzięki wykorzystaniu odważnego i kolorowego tła oraz kultowym butom Nike Dunk w oryginalnej czerwonej kolorystyce. Zestaw ożywi ekskluzywna minifigurka z dwoma opcjami głowy. 

grafika

Kolejnym elementem współpracy obu marek będzie kolekcja odzieży, obuwia i akcesoriów Nike, która trafi do sprzedaży 1 września 2025 r. W kolekcji znajdą się m.in.: buty, piłka do koszykówki, kurtka, koszulka z krótkim rękawem, plecak, skarpetki czy gumki do włosów.

Zestawy Nike Slam Dunk x Lego (43010) i Nike Dunk Trickshot x Lego (43021) będą dostępne na stronie oraz w sklepach Lego od 1 września. Produkty pojawią się również w kanałach sprzedaży Nike, w tym w wybranych sklepach Nike na całym świecie oraz na stronie WWW. Ponadto produkty z pierwszego dropu Nike x Lego, czyli Nike Air Max Dn x Lego oraz koszulki są już dostępne w sprzedaży na stronach WWW obu marek. Kolejne produkty z kolekcji Nike x Lego ukażą się jeszcze w tym roku.

Współpraca łączy ducha Nike „Just Do It” z kreatywną energią klocków Lego. Premierze produktów towarzyszy seria globalnych wydarzeń i aktywacji.

Przeczytaj też: Lego chce przełamywać stereotypy na temat przyszłych zawodów dla dziewczynek
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu