SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Lego Ninjago” na czele pism dziecięcych. „Auta” z największym spadkiem

W lipcu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mogło pismo „Lego Friends”, z kolei najwięcej straciły „Auta”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w lipcu 2015 roku wyniosła 55 398 egz. Magazyn ten zadebiutował na rynku w styczniu br.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce należało do magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 45 138 egz., niższym o 19,69 proc. niż rok wcześniej. W lipcu 2014 roku tytuł ten był liderem.

Podium uzupełnia „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska), który rok wcześniej był drugi. Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 38 351 egz., po spadku o 20,26 proc.

Na szóstym miejscu znalazł się magazyn „Lego Friends. Magazyn” (Media Service Zawada), którego wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 2,98 proc. do 31 398 egz. Tytuł ten w lipcu ub.r. był siódmy.

Z kolei największy spadek, wynoszący 28,69 proc. do 25 001 egz., odnotował magazyn „Auta” (Egmont Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca szóstego na dziewiąte.

ZKDP

lipiec

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Lego Ninjago

59 935

55 398

55 398

-

-

-

Zabawy i Marzenia z Barbie

70 000

45 138

45 138

70 000

56 205

56 205

Mój Kucyk Pony

57 200

38 351

38 351

55 000

48 096

48 096

Księżniczka

55 000

38 028

38 028

55 000

39 251

39 251

Świnka Peppa Magazyn

42 986

35 350

35 350

45 081

35 585

35 117

Lego Friends. Magazyn

49 889

31 398

31 398

49 841

30 956

30 488

Violetta Oficjalny Magazyn

50 000

28 727

28 727

60 000

39 979

39 979

Kubuś i Przyjaciele

38 000

27 040

27 040

47 782

28 870

28 867

Auta

40 000

25 001

25 001

45 000

35 058

35 058

 

W lipcu 2015 roku w porównaniu do czerwca 2015 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 28,63 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Auta”. Z kolei najwięcej stracił „Mój Kucyk Pony” - było to 17,35 proc.

ZKDP

2015

Wirtualnemedia.pl

lipiec

czerwiec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Lego Ninjago

59 935

55 398

55 398

-

-

-

Zabawy i Marzenia z Barbie

70 000

45 138

45 138

70 000

50 733

50 733

Mój Kucyk Pony

57 200

38 351

38 351

58 205

46 402

46 402

Księżniczka

55 000

38 028

38 028

55 189

41 287

41 287

Świnka Peppa Magazyn

42 986

35 350

35 350

42 971

30 477

30 477

Lego Friends. Magazyn

49 889

31 398

31 398

49 841

28 845

28 845

Violetta Oficjalny Magazyn

50 000

28 727

28 727

50 000

26 002

26 002

Kubuś i Przyjaciele

38 000

27 040

27 040

36 000

22 309

22 309

Auta

40 000

25 001

25 001

40 000

19 437

19 437

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” na czele pism dziecięcych. „Auta” z największym spadkiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl