Pepsi wprowadza na rynek lemoniadę bąbelkową Lemon Lemon 7Up

Lemon Lemon od 7Up to nowość produktowa PepsiCo. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa, którą prowadzą na polskim rynku BBDO, K2 Internet, Ewesa, Pink Pepper Media i Questia.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Pepsi wprowadza na rynek lemoniadę bąbelkową Lemon Lemon 7Up

Lemon Lemon 7UP Produkt to gazowana lemoniada z sokiem z cytryn. Ma mniej kalorii (19 kcal na 100 ml napoju), dzięki częściowemu zastąpieniu cukru substancją słodzącą otrzymaną ze stewii. Produkt dostępny jest w dwóch smakach - cytrynowym i grejpfrutowym. Sprzedawany jest w butelkach 250 ml, 0,5 litra i 1 litr. 

grafika
grafika

W ramach kampanii telewizyjnej emitowany jest spot z hasłem "Bardzo, bardzo cytrynowa lemoniada z bąbelkami", adaptowany na polski rynek z globalnego oddziału koncernu.

Kampanię uzupełniają działania w digitalu, mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), sampling produktu oraz materiały POS w punktach sprzedaży.

Adaptację spotu reklamowego wyprodukowanego przez agencję Chandelier przygotowała BBDO. Za działania w Internecie odpowiada agencja K2 Internet, a za zakup mediów Media Direction OMD. Samplingiem produktu zajmuje się Ewesa, materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media, a wsparcie PR zapewnia Questia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat