SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pepsi wprowadza na rynek lemoniadę bąbelkową Lemon Lemon 7Up

Lemon Lemon od 7Up to nowość produktowa PepsiCo. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa, którą prowadzą na polskim rynku BBDO, K2 Internet, Ewesa, Pink Pepper Media i Questia.

Article

Lemon Lemon 7UP Produkt to gazowana lemoniada z sokiem z cytryn. Ma mniej kalorii (19 kcal na 100 ml napoju), dzięki częściowemu zastąpieniu cukru substancją słodzącą otrzymaną ze stewii. Produkt dostępny jest w dwóch smakach - cytrynowym i grejpfrutowym. Sprzedawany jest w butelkach 250 ml, 0,5 litra i 1 litr.
 

W ramach kampanii telewizyjnej emitowany jest spot z hasłem "Bardzo, bardzo cytrynowa lemoniada z bąbelkami", adaptowany na polski rynek z globalnego oddziału koncernu.

Kampanię uzupełniają działania w digitalu, mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), sampling produktu oraz materiały POS w punktach sprzedaży.

Adaptację spotu reklamowego wyprodukowanego przez agencję Chandelier przygotowała BBDO. Za działania w Internecie odpowiada agencja K2 Internet, a za zakup mediów Media Direction OMD. Samplingiem produktu zajmuje się Ewesa, materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media, a wsparcie PR zapewnia Questia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pepsi wprowadza na rynek lemoniadę bąbelkową Lemon Lemon 7Up

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ace
Piłem w weekend majowy, słodkie, 7 % koncentratu, podobne do lemoniady, ale bardziej smakuje jak napój słodzący, słabo moim zdaniem
8 8
odpowiedź