SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lemon Sky stawia na strategię 36@

Agencja Lemon Sky przyjęła na najbliższe lata strategię działania o nazwie 36@, opartą na marketingu zintegrowanym. Firma planuje opuścić Grupę SMT i negocjuje z kilkoma dużymi agencjami reklamowymi.

Lemon Sky stawia na strategię 36@

W ramach strategii 36@, Lemon Sky chce oferować klientom usługi z pełnego zakresu komunikacji marketingowej. - Granice między ATL, BTL czy naszym konikiem, czyli digital, zacierają się na rynku tak szybko, że za chwilę podział na wyspecjalizowane agencje stanie się zupełnie fikcyjny. Ponieważ cały czas czujemy się silni w digitalu, nasze podejście do komunikacji marketingowej marki nazwaliśmy 36@. „@” to dla nas symbol odnoszący się do genezy agencji, ale też znak czasów, w których żyjemy - opisuje Magdalena Surowiec, CEO firmy. - Czym jest reklama pokazywana na YouTube przed teledyskiem? ATL czy Digital? Jak nazwiemy telewizję oglądaną w komórce? Konsument jest tam, gdzie ma na to ochotę i przestaje być prawdą zdanie, że reklama telewizyjna buduje zasięg. Teraz równie duży można zbudować na Facebooku, stosując odpowiednio dopasowane do konsumenta narzędzia - podkreśla Surowiec.

Wiosną ub.r. Lemon Sky przejęła od Grupy SMT (wtedy działającej pod nazwą Grupa Adv), do której sama należy, agencję marketingu zintegrowanego MAT. Obecnie Lemon Sky chce wyjść z Grupy SMT i dołączyć do sieciowej agencji reklamowej. Firma prowadzi negocjacje w tej sprawie z kilkoma agencjami (przeczytaj o tym więcej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lemon Sky stawia na strategię 36@

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl