SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Leo Burnett i Mullen Lowe przejmują od GPD Agency obsługę reklamową eurobanku

Agencja Leo Burnett Warszawa zajmie się obsługą reklamową eurobanku w zakresie ATL, a Mullen Lowe Warsaw - w zakresie BTL. Pierwsza pokonała w przetargu czterech konkurentów, a druga - trzech.

eurobank rozstrzygnął dwa rozpoczęte we wrześniu przetargi reklamowe. Pierwszy dotyczył obsługi reklamowej w zakresie ATL i rywalizowało w nim pięć agencji. W drugim - dotyczącym obsługi w zakresie BTL - konkurowały cztery agencje. Bank nie ujawniał ich nazw.

W przetargu do obsługi reklamowej ATL wybrana została agencja Leo Burnett Warszawa. Tym samym eurobank kończy współpracę z obsługującą go dotychczas na tym polu agencją GPD.

Za obsługę BTL-ową odpowiadać będzie natomiast agencja Mullen Lowe Warsaw. Bank nie podaje, na jak długo zawarł umowy z wybranymi firmami.

Obsługą mediową eurobanku zajmuje się dom mediowy Starcom (należący do Publicis Media).

Dołącz do dyskusji: Leo Burnett i Mullen Lowe przejmują od GPD Agency obsługę reklamową eurobanku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
edd
Jak widzę Adamczyka w reklamie to błyskawicznie zmieniam kanał. Tylko Kondrat jest równie nieudany. Kto wymyśla ich udział w reklamach (tzn antyreklamach) ??????
odpowiedź