SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Leo Burnett i Starlink dla piwa Beck's

Firmy PepsiAmericas i InBev podały wczoraj informację o podpisaniu umowy na wyłączną dystrybucję i sprzedaż piwa Beck's w Polsce.

W sprzedaży będzie Beck’s będzie dostępny od 4 lipca 2005. Pod koniec sierpnia rozpocznie się kampania reklamowa marki.

W Polsce firma współpracuje z agencją Leo Burnett, która także globalnie obsługuje markę. W komunikacji marketingowej oprócz ATL będzie wykorzystany także BTL. Polskie hasło reklamowe marki brzmi: „Życie kusi”. Kampanie marki Beck’s komunikują indywidualizm, wolność wybooru, świeżość i smak.

Zakupem mediów zajmie się dom mediowy Starlink.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Leo Burnett i Starlink dla piwa Beck's

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl