SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Leo Burnett odświeży wizerunek McDonald’s

Agencja Leo Burnett wygrała przetarg na przygotowanie koncepcji globalnej kampanii reklamowej odświeżającej wizerunek sieci restauracji McDonald’s. Akcja ruszy pod koniec br. lub na początku 2015 roku.

W przetargu dotyczącym tego zlecenia Leo Burnett wygrała m.in. z DDB, która jest od wielu lat wiodącą agencją reklamową McDonald’s. Natomiast Leo Burnett ostatnio obsługiwała na wybranych rynkach należącą do McDonald’s marką Happy Meal.

Według serwisu AdAge, odświeżenie wizerunku sieci restauracji nie będzie oznaczać rezygnacji z jej wieloletniego hasła głównego „I’m lovin’ it”. - Na razie jest zdecydowanie zbyt wcześnie, by spekulować o wstępnych koncepcjach, które zostały zaprezentowane na naszym wewnętrznym spotkaniu - skomentowała rzeczniczka prasowa McDonald’s.

Deborah Wahl, szefowa marketingu McDonald’s w USA, zapowiedziała ostatnio, że głównym motywem wszystkich aktywności firmy, w tym komunikacji reklamowej, będzie dbałość o wysoką jakość serwowanego jedzenia.

Dołącz do dyskusji: Leo Burnett odświeży wizerunek McDonald’s

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl