Kanał Sportowy zakończył współpracę reklamową z Leroy Merlin, powodem postawa centrali firmy wobec Rosji

Youtube’owy Kanał Sportowy zakończył rozpoczętą niecałe dwa miesiące temu współpracę z siecią sklepów budowlano-remontowych Leroy Merlin, uzasadniając to jej decyzją co do dalszej działalności w Rosji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy trwającej od drugiej połowy stycznia Leroy Merlin pojawiało m.in. w cotygodniowym programie „Moc Futbolu” na Kanale Sportowym, gdy prowadzący i goście omawiali, komu przyznają tytuł bohatera weekendu (to nawiązanie do wyrażenia „bohater domu” od lat wykorzystywanego w komunikacji marketingowej Leroy Merlin).

W ostatnim wydaniu „Mocy Futbolu” marka już się nie pojawiła. - Z przyczyn dla nas oczywistych nie kontynuujemy tej współpracy - uzasadnił prowadzący Tomasz Smokowski (mówi o tym w 29. minucie poniższego wideo).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/bojkot-auchan-leroy-merlin-decathlon-lorenz-zostaja-rosja-carrefour,7170019104405633a ##

- Co prawda polski oddział Leroy Merlin robi naprawdę bardzo wiele, bardzo szanujemy to, co robią - zaznaczył Smokowski, przypominając, że polski oddział przekazał już ponad 4 mln zł na pomoc Ukrainie.

- Natomiast światowa, francuska centrala ma na ten temat (dalszej działalności w Rosji - przyp.) zupełnie inne widzenie świata i nam się to nie podoba - dodał.

 

Od rozpoczęcia ataku militarnego Rosji na Ukrainę przed wszystkimi programami Kanału Sportowego wyświetlana jest plansza z adresem serwisu rządowego z informacjami o możliwych formach pomocy Ukrainie.

Wyemitowano też specjalne wydania „Hejt Parku” (część prowadził Robert Mazurek) o różnych aspektach wojny w Ukrainie. W zeszły czwartek Kanał Sportowy transmitował koncert wsparcia dla Ukrainy zorganizowany przed Stadionem Śląskim w Chorzowie.

 

Kanał Sportowy, działający od wiosny 2020 roku, ma obecnie 817 tys. subskrybentów, a zamieszczone na nim ponad 1,9 tys. materiałów zanotowało łącznie 322 mln odtworzeń.

W ub.r. Kanał Sportowy zanotował ponad 10 mln zł przychodów, a w br. chce mieć 17-20 mln zł. Jego prezes Maciej Sawicki zapowiedział rozwój oferty kanału i nowe umowy reklamowe, a także uruchomienie aplikacji na urządzenia mobilne i smart TV oraz własnej platformy streamingowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek