Less is More przekaże część środków ze sprzedaży kremu na onkologiczną Fundację Alivia

18 października ruszyła akcja marki Less is more – „Ty kupujesz, my pomagamy!“. Z każdego sprzedanego kremu marka przekaże złotówkę na rzecz Fundacji onkologicznej Alivia. Akcja potrwa do 31 października.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Less is More przekaże część środków ze sprzedaży kremu na onkologiczną Fundację Alivia

Aby wesprzeć akcję marki Less is More, w terminie od 18 do 31 października należy kupić dowolny krem Less is More (stacjonarnie lub online). Od każdego kremu przekazana zostanie złotówka na rzecz Fundacji Alivia.

Październik miesiącem profilaktyki raka piersi

Misją Fundacji Alivia jest mobilizowanie i aktywizowanie chorych na raka do odważnego, aktywnego życia, a także do poszukiwania najlepszych terapii, lekarzy

i ośrodków oraz wszelkich informacji, które mogą poprawić wyniki leczenia i stan zdrowia pacjentów. Wizją Fundacji jest zmienienie złośliwego nowotowru w łagodną chorobę: edukowanie, uświadamianie i reprezentowanie, wspieranie polskiej onkologii i dostarczanie pacjetnom praktycznych narzędzi przydatnych w walce z nowotworem.

Październik to miesiąc świadomości dotyczącej raka – fundacje przypominają o istocie badań profilaktycznych i dbania o siebie nie tylko od zewnątrz, lecz także od środka. Najczęściej występującym nowotworem u kobiet jest rak piersi. Dane pokazują, że co roku choruje na niego blisko 1,7 miliona kobiet na świecie. Przy odpowiedniej profilaktyce i badaniach, wczesne wykrycie nowotworu nie jest wyrokiem. Ideą Fundacji Alivia jest przypominanie o tym nie tylko w październiku, ale przez cały rok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały