Leszek Trela head of creative & content w WP brand studio

Do zespołu Wirtualnej Polski dołączył Leszek Trela, gdzie objął stanowisko head of creative & content. Będzie odpowiadał za współtworzenie i realizowanie strategii rozwoju WP brand studio.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Leszek Trela head of creative & content w WP brand studio
Leszek Trela, fot. materiały prasowe

Trela będzie zajmował się planowaniem i realizacją strategii contentowych dla klientów Wirtualna Polska Media. Będzie również odpowiadał za proces tworzenia, dystrybucji i optymalizację treści, przygotowanych dla klientów. Do jego obowiązków będzie także zarządzanie pracą strategów ds. contentu oraz redakcją reklamy natywnej.

- W czasach przyspieszonego rozwoju cyfrowego doświadczenia, kampanie contentowe to jeden z najważniejszych sposobów na komunikację z digitalowym konsumentem. Obszar ten aktualnie potrzebuje najwięcej innowacji i sprawności w szybkim i precyzyjnym reagowaniu. WP brand studio to miejsce, w którym marka skorzysta najwięcej na zachodzących zmianach - mówi Leszek Trela.

Ewelina Binzer, dyrektor WP brand studio zaznacza, że Trela ma wieloletnie doświadczenie w planowaniu oraz realizacji kompleksowych projektów contentowych.

- Jego strategiczne podejście do storytellingu oraz naturalna skłonność ciągłego poszukiwania okazji do efektywnego wykorzystania społecznych i biznesowych trendów w komunikacji reklamowej sprawiają, że jest idealnym partnerem na drodze dalszego rozwoju WP brand studio - podkreśla.

Leszek Trela od 10 lat zajmuje się marketingiem, swoje doświadczenie zdobywał m.in. w marketingu digitalowym, influencer marketingu, e-sporcie, produkcji wideo, product placement, sponsoringu, oraz produkcji eventów.

Do tej pory pracował w Omnicom Media Group oraz Mediacom Warszawa, gdzie zajmował się przygotowywaniem strategii oraz realizacją działań dopasowanych do potrzeb klientów. Planował kampanie dla takich firm jak: Seat, Skoda, Danone, Procter & Gamble, Dell czy GlaxoSmithKline. Specjalizuje się w łączeniu nowoczesnych rozwiązań online ze sprawdzonymi narzędziami marketingu offline.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych