SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Leszek Wolany uruchomił agencję BrandFun.pl

Leszek Wolany, wcześniej związany m.in. z Hypermedia Isobar i MaxWeber / Young & Rubicam Brands, założył własną agencję BrandFun.pl. Zajmuje się ona działaniami PR i wizerunkowymi w wyszukiwarkach internetowych.

Działalność BrandFun.pl będzie skupiona na wizerunku firm i marek w wyszukiwarkach internetowych. - Chcemy pomóc marketerom lepiej wykorzystać potencjał wyszukiwarek na „ostatniej prostej” użytkownika, tuż przed podjęciem decyzji zakupowej. Wtedy szuka się już informacji o konkretnych produktach czy usługach. Zadziałamy także zapobiegawczo, aby nasi klienci byli mniej narażeni na kryzys w obszarze wyszukiwarek - opisuje Leszek Wolany. - Takie działania jak SEO PR i search engine reputation management są w Polsce bardzo zaniedbane. Marketerom brak świadomości co do treści, które trafiają do konsumentów z wyników w wyszukiwarce. Myślę tu o hasłach brandowych i wizerunkowych wpisywanych w wyszukiwarkę, bo o te sprzedażowe, które generują ruch, firmy dbają od dawna - dodaje.

Brandfun.pl prowadzi już działania dla pierwszych klientów, m.in. z branży mediowej. I pozyskuje kolejnych, przy czym nie ujawnia, jakie to firmy i marki. Swoją ofertę firma kieruje głównie do średnich i dużych klientów, szczególnie z branż najbardziej narażonych na problemy wizerunkowe, np. finansowej.

Agencję założył i prowadzi Leszek Wolany, który ma 8 lat doświadczenia w marketingu wyszukiwarkowym i planowaniu strategicznym, a pracował m.in. w Hypermedia Isobar i MaxWeber / Young & Rubicam Brands. W Brandfun.pl współpracuje obecnie z trzema osobami.

Dołącz do dyskusji: Leszek Wolany uruchomił agencję BrandFun.pl

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bartbax
jak ktoś kto ma zadbać o wizerunek klienta nie potrafii zadbać o swój wizerunek-patrz: BrandFun.pl ???
odpowiedź