Letni konkurs Pantene i head&shoulders w sklepach Carrefour

Agencja Swiift przygotowała akcję shopper marketingową dla Procter&Gamble w sklepach Carrefour.

km
km
Udostępnij artykuł:

Producent marek Pantene i head&shoulders zorganizował letni konkurs dla swoich konsumentek robiących zakupy w sklepach sieci Carrefour.

Aby wygrać 1 z 85 zegarków, należy kupić zestaw head&shoulders lub Pantene, zachować dowód zakupu oraz wysłać SMS z dokończeniem zdania: "Codziennie używam odżywki do włosów, bo...". Akcja trwa od 3 do 15 sierpnia 2011 r.

grafika

Agencja Swiift przygotowała koncept konkursu, odpowiada też za kreację i egzekucję akcji oraz produkcję materiałów POS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?