SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Letnia kampania wizerunkowa Grupy Goodyear

Grupa Goodyear w Polsce rozpoczęła kampanię wizerunkową swoich marek - Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica.

Działania obejmą swoim zasięgiem prasę, radio, telewizję, internet oraz zewnętrzne nośniki reklamy. Kampania będzie wspierała działania promocyjne, prowadzone w okresie od 3 kwietnia do maja 2006 roku.

„Podstawowym celem kampanii jest przypomnienie kierowcom, że Grupa Goodyear oferuje pełną gamę opon letnich, dostosowanych do wszystkich rodzajów samochodów. Oferowane opony marek Goodyear, Dunlop, Fulda oraz Dębica spełniają najwyższe wymagania w zakresie bezpieczeństwa i osiągów” – powiedziała Dominika Kraśko, Dyrektor Marketingu Grupy Goodyear w Polsce.

Kampania została przygotowana przez agencję reklamową Saatchi&Saatchi, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Najnowsza reklama telewizyjna marki Goodyear podkreśla jej innowacyjność oraz bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego. Film będzie emitowany przez największe kanały telewizyjne, takie jak TVP i TVN, ale także kilka mniejszych, precyzyjnie dostosowanych do grupy docelowej. Nowoczesna, sięgająca do emocji użytkowników opon reklama prasowa Goodyeara, podobnie jak w poprzednich latach, pojawi się w prasie hobbystycznej, zaś reklama radiowa w ulubionych stacjach kierowców jeżdżących na oponach Goodyear, m.in.: Radio PIN, Trojka, TOK FM. Marka jest też mocno widoczna w internecie, na portalach odwiedzanych przez grupę docelową, np. onet.pl, wp.pl, rzeczpospolita.pl, gazeta.pl. Także na stronie www.goodyear.pl użytkownicy mogą dowiedzieć się o letniej promocji, podczas której każda osoba dokonująca zakupu kompletu letnich opon osobowych Goodyeara, otrzyma praktyczną kamizelkę odblaskową.

Z kolei marka Dunlop, zgodnie ze swoją osobowością, wystąpi w telewizji jako sponsor wybranych programów motoryzacyjnych: „Top Gear”, „Czas tuningu” – oba w TVN Turbo oraz w Discovery Channel program „Po godzinach” – czas najlepszych serii, premier, zadziwiających dokumentów. Z kolei, kampania radiowa marki Dunlop obejmie rozgłośnie ogólnopolskie i lokalne, a reklamy prasowe pojawią się w czasopismach motoryzacyjnych i tuningowych oraz typu life-style. Marka, jak zwykle, będzie obecna w internecie na stronach poświęconych motoryzacji, tuningowi i sportom ekstremalnym.

Fulda, której hasło brzmi „czarna, szeroka, mocna”, pojawi się w telewizji w takich stacjach jak Polsat i TVN. Film reklamowy mający na celu budowanie świadomości marki w oparciu o nową oponę Fulda Carat Progresso będzie towarzyszył najpopularniejszym programom telewizyjnym. Kampania radiowa Fuldy skupi się na radiu RMF FM oraz najpopularniejszych rozgłośniach regionalnych. W sezonie letnim Fulda proponuje też promocję skierowaną do ostatecznego użytkownika. Zakup czterech opon Fulda Carat Progresso będzie premiowany termosem (więcej informacji na www.fulda.com).

Dębica, najpopularniejsza marka opon w Polsce, także będzie obecna w mediach. Reklamy pojawiają się m.in. w wybranych dziennikach regionalnych. Dębica wystąpi także w reklamie radiowej, w stacjach sieci „Złote przeboje”, Programie 1 Polskiego Radia oraz w ponad 7 najczęściej słuchanych stacjach lokalnych. Dębica będzie także widoczna na ulicach 16 największych miast Polski, na dachach ponad 600 taksówek – w postaci minibilbordu. Ponadto marka pojawi się w konkursie prasowym organizowanym dla kierowców-czytelników dziennika Super Express - podano w komunikacie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Letnia kampania wizerunkowa Grupy Goodyear

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl