SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Letnia promocja Pepsi

AS Kontakt w drugiej fazie letniej promocji Pepsi

Od początku lipca trwa druga część wielkiej letniej promocji napojów Pepsi. Tym razem bohaterami promocji są światowej sławy muzycy, tacy jak Enrique Iglesias, Britney Spears, Beyonce oraz Pink. Za interaktywną część promocyjnej akcji konsumenckiej, polegającej między innymi na wykorzystaniu SMS-ów w komunikacji z klientem, odpowiada firma Axel Springer Kontakt. AS Kontakt był również odpowiedzialny za pierwszą część promocji Pepsi, której bohaterami byli między innymi tacy piłkarze jak David Beckham, Raul czy Ronaldinho.

Aby wziąć udział w promocji wystarczy wysłać SMS z kodem z nakrętki jednego z napojów. W muzycznej akcji Pepsi można wygrać wiele nagród: co tydzień 10 000 zł, wyjazd na koncert Beyonce, spełnienie przez organizatora najciekawszego marzenia jednego z uczestników promocji, nagrody rzeczowe oraz atrakcyjne gadżety na telefon komórkowy (takie jak tapety, gry Java, dzwonki telefoniczne czy  komunikator). Ciekawostką z punktu widzenia marketingowego, wśród nagród oferowanych w promocji, jest komunikator Pepsi. Za jego pomocą, uczestnicy promocji mogą porozumiewać się ze sobą przez telefon komórkowy, na poziomie kilku kanałów tematycznych, różnicujących ich pod względem zainteresowań (film, muzyka, flirt, itp.). Dzięki temu rozwiązaniu, dostarczonemu przez AS Kontakt, budowana jest społeczność ludzi biorących udział w promocji oraz tworzony jest dodatkowy kanał promocyjny. Jak mówi Aleksandra Wasążnik, prowadząca projekt z ramienia AS Kontakt: "Dzięki użyciu komunikatora jako nagrody, dajemy ludziom możliwość porozumiewania się ze sobą po kosztach niższych niż zwykłe SMS-y, naszemu klientowi z kolei stwarzamy możliwość wysyłania do uczestników promocji dodatkowych komunikatów marketingowych, co w dużym stopniu wpływa na zwiększanie poziomu sprzedaży produktów". Promocja muzyczna potrwa do końca sierpnia bieżącego roku.

Dołącz do dyskusji: Letnia promocja Pepsi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl