SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pierwszy w Europie Brand Store LG otwarto w Warszawie

We wtorek w Galerii Klif w Warszawie firma LG otworzyła swój pierwszy w Europie Brand Store. Można w nim kupić produkty marki, które dotychczas nie były dostępne w żadnym kanale sprzedaży. Wśród nich m.in. nową linię sprzętów LG Signature.

Article

Otwarty właśnie w Warszawie w Galerii Klif przy ul. Okopowej Brand Store LG jest pierwszym tego rodzaju stacjonarnym salonem tej marki w Polsce oraz w Europie. Jego uruchomienie związane jest z nową strategią pozycjonowania LG w segmencie dóbr luksusowych.

- Dzisiejsze uroczyste otwarcie LG Brand Store to wielki i strategiczny dzień dla naszej firmy - jest to pierwszy LG Premium Brand Store nie tylko w Polsce, ale również w Europie. Bardzo się cieszę, że LG Polska otwiera nową erę pozycjonowania marki dóbr luksusowych na lokalnym rynku i staje się jednocześnie europejskim liderem w podejściu do klientów premium. Pozwoli to umocnić pozycję LG w segmencie produktów luksusowych, a także zwiększy dostępność najbardziej zaawansowanych produktów, jakie LG posiada na świecie. Od teraz będą one dostępne również w Polsce - powiedział Horward Lee, prezes LG Electronics Central Eastern Europe i LG Electronics Polska.

Dotychczas produkty marki LG można było kupić w sieciach partnerskich oraz w sklepie online marki. Brand Store jest kolejnym kanałem sprzedaży. Tutaj będą dostępne produkty z wyższej półki w elektronice konsumenckiej, bo - jak tłumaczy LG - rośnie zapotrzebowanie na takie towary.

Firma powołuje się przy tym na raporty rynkowe, z których wynika, że wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce rośnie – w 2018 roku wartość ta była szacowana na kwotę niemal 24 mld zł, co w porównaniu z rokiem 2017 daje wzrost o 13,8 proc. Według prognoz, do 2021 roku w Polsce może mieszkać 1,6 miliona osób zamożnych, a ich dochód brutto może wzrosnąć do 381,1 mld zł.

W LG Brand Store zadebiutowała seria LG Signature

Wśród produktów dostępnym w warszawskim LG Brand Store jest m.in. linia LG Signature, a w niej: pierwszy na świecie telewizor OLED 8K 88” (129 999 PLN), telewizor OLED W9 77” (54 999 PLN), pralko-suszarka LG Signature TwinWash (8 999) PLN, lodówko-zamrażarka Multidoor Signature (LSR100) - 34 999 PLN, moduł SideKick (4 499 PLN) czy projektor Cinebeam 4K  (24 999 PL).

Według producenta 88-calowy telewizor LG (model 88Z9) jest pierwszym na świecie odbiornikiem OLED 8K, a zarazem największym z dotychczasowych telewizorów OLED od LG.

LG Signature OLED W9 wyposażono w procesor z algorytmem AI pogłębionego uczenia się, który wykorzystuje najnowocześniejsze technologie zapewniające szczegółowy obraz i wysokiej jakości dźwięk.

Pralko-suszarka LG Signature to zestaw składający się z pralki o dużej pojemności, wygodnego modułu SideKick z małym bębnem oraz suszarki DUAL Inverter Heat Pump, co pozwala na jednoczesne zrobienie 2 prań i delikatne suszenie trzeciego. Najnowsze urządzenia firmy LG są wyposażone w łącze Wi-Fi oraz technologię SmartThinQ, które mają zapewniać dostęp do inteligentnych funkcji i zwiększać wygodę użytkowania.

Lodówka LG Signature z funkcją Multidoor ma wyróżniać się minimalistycznym designem i zaawansowanymi, inteligentnymi rozwiązaniami. Została wyposażona w szklany panel, w który wystarczy dwa razy „zapukać”, aby włączyć światło i zajrzeć do komory łatwego dostępu bez otwierania drzwi, oszczędzając tym samym zimne powietrze i wydłużając czas świeżości produktów. Wyróżnia się także funkcją automatycznego otwierania drzwi – wystarczy postawić stopę w miejscu, w którym pada światło lampki przed lodówką, aby drzwi delikatnie się otworzyły – oraz automatycznie wysuwanymi szufladami zamrażalnika.

Wszystkie te urządzenia są wyposażone w łącze Wi-Fi oraz technologię SmartThinQ. Umożliwia to podłączenie ich do domowej sieci i zdalne kontrolowanie ich statusu.

Podczas uroczystego otwarcia firma zaprezentowała też projektor LG Cinebeam 4K o ultrakrótkiej ogniskowej, umożliwiający wyświetlanie obrazu o wysokiej ostrości i dużej przekątnej. Projektor LG HU85L może wyświetlać obraz o przekątnej 90 cali z odległości 5,6 cm, natomiast w celu uzyskania 120-calowego obrazu musi być oddalony od ekranu o jedyne 18 cm. Daje to możliwość stworzenia ogromnego obrazu z bardzo bliskiej perspektywy.

Klienci LG Brand Store mogą też obejrzeć m.in. laptopy serii LG Gram, dwuekranowy smartfon LG G8X ThinQ, telewizory NanoCell, monitory dla graczy z serii UltraGear,  projektory domowe i wiele innych.

By skusić jak najwięcej klientów, LG Brand Store w okresie do 20 października br. oferuje darmowy serwis VIP, w ramach którego kupiony w nim sklep zostanie podłączony i skonfigurowany w domu klienta.

LG Brand Store znajduje się na 1 piętrze, w galerii handlowej Klif, przy ul. Okopowej 58/72 w Warszawie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pierwszy w Europie Brand Store LG otwarto w Warszawie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BruceLee
No to o co chodzi, przecież w PL jest zapaść gospodarcza i wszystkim jest gorzej, codziennie czytam Gazetę, gorzej być nie może. A tu taka firma inwestuje w salon dóbr luksusowych i jeszcze twierdzi, ze w PL to się dopiero rozkręca.. to co oni oczu nie maja? Gazety nie czytają?
3 1
odpowiedź
User
Max
LG wykosiło Japończyków
1 1
odpowiedź