SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Libresse w kampanii walczy ze stereotypami na temat waginy (wideo)

Firma Bodyform w najnowszej kampanii marki podpasek Libresse prowadzonej pod hasłem „Viva La Vulva” podejmuje walkę ze stereotypami na temat żeńskich genitaliów. Chce sprawić, by kobiety czuły się dumne i nie czuły wstydu mówiąc o intymnych częściach swojego ciała.

Article

Kampania „Viva La Vulva” promująca żel do higieny intymnej prowadzona jest w Danii i w Szwecji, a w marcu wystartują rozległe działania w Wielkiej Brytanii. Jej celem jest walka z mitami, stereotypami oraz niepewnością – tym, czemu poddawane są kobiety, gdy chcą mówić o swoich genitaliach.

Główną rolę w spocie gra wagina, która w nim śpiewa  o akceptacji swoich kształtów. To ma zwrócić uwagę na to, że wiele kobiet nie czuje się komfortowo w kwestiach związanych z wyglądem swoich genitaliów.

W trwającym trzy minuty filmie pokazano wiele różnych przedmiotów, które mogą przypominać kształtem żeńskie genitalia, np. portmonetkę, muszlę, przekrojony grejfrut. Zdjęcia te przeplatają się z portretami kobiet, które nie wstydzą się swojej kobiecości.

Reżyserem reklamy jest Kim Gehrig, autorami kampanii natomiast – Caio Giannella i Diego de Oliveira z agencji Mead Vickers BBDO.

Już jesienią ub.r. Libresse rozpoczęło walkę z przełamywaniem tabu jeśli chodzi o sprawy związane z kobiecą intymnością. W globalnej kampanii pod hasłem #BloodNormal marka przekonywała, że menstruacja nie jest czymś tabu, ale naturalnym procesem fizjologicznym, dlatego też pokazywanie krwi na podpaskach nie powinno wzbudzać odrazy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Libresse w kampanii walczy ze stereotypami na temat waginy (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
af
Ach gdyby nie reklamy, nasze życie byłoby tak stereotypowe i tak skomplikowane...
15 8
odpowiedź
User
qwerty
A później taki człowiek który ogląda tv widzi te reklamy żeli do intymnych miejsc, lekarstwa na infekcje intymne, lekarstwa na sra... yyy na niedyspozyje żołądkowe, na nietrzymanie moczu i tak dalej i ma serdecznie dość tv i reklam.
15 8
odpowiedź
User
seri2
czemu nie pokazać w reklamie papieru toaletowego szczegółów jego użycia
16 8
odpowiedź
User
bez sensu bez
Jestem za zrozumieniem własnego ciała, przełamywaniem stereotypów, itd. ale..... ta reklama jest moim zdaniem beznadziejna i głupia, totalnie nie rozumiem jakichkolwiek zachwytów. Można się doszukiwać w niej jakiś walorów artystycznych ale chyba to by było wszystko. Żeby uświadomić sobie, jak to jest idiotyczne, to wyobraźmy sobie tą reklamę w wersji męskiej. Nie ma to jak śpiewające metafory fallusa np.kiełbasy i odbijające się w rytm muzyki jajka (kurze), z tekstem w tle: o nie wiedziałem, że jesteś taki długi! o lekko zakrzywiony! jesteś piękny, akceptuję cię takim jaki jesteś! o jedno jajko mniejsze, drugie większe, to jest symbol tego, że powinniśmy wszystkich traktować na równi bla bla bla ech świat się stacza....
14 8
odpowiedź
User
nick
Dziewczyny, naprawdę macie takie problemy? Jeśli tak, to Wam serdecznie współczuję...
13 8
odpowiedź