SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Liczenie w nowej kampanii Play dla Firm (wideo)

W najważniejszych mediach rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Play dla Firm. Akcję przygotowały agencje Grandes Kochonos i K2 oraz dom mediowy Mediacom.

W nowej kampanii Play dla Firm pokazywani są przedsiębiorcy - także ci prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą - dla których podstawowym narzędziem codziennej pracy są liczby. Przekaz podkreśla, że Play dla Firm wspiera rozwój ich działalności dzięki technologii 4G.





Ponadto kampania informuje, że według wyników niezależnych badań klienci Play płacą najniższe rachunki na rynku. Elementem produktowym akcji jest prezentowany w niej telefon Samsung Wave, dostępny w taryfach All Inclusive dla Firm od 1 zł.

Kampania obejmuje telewizję, internet, prasę, outdoor (siatki wielkoformatowe), materiały BTL i działania sponsoringowe. Akcję na zlecenie P4 przygotowały i realizują agencja reklamowa Grandes Kochonos (kreacja), agencja interaktywna K2 (działania w internecie) oraz dom mediowy Mediacom (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: Liczenie w nowej kampanii Play dla Firm (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
baska
Przydałby się jakiś raport z tych badań, bo póki co są to jedynie suche fakty, a to dość mało wiarygodne. Poza tym pod koniec roku wiele może się zmienić, bo jednak operatorzy konkurencyjnych sieci prężnie działają. Jeśli chodzi o abonament dla firm, to orange również posiada w swojej ofercie nielimitowane połączenia , nie wspominając już o wszelkich dodatkowych usługach z których można korzystać. Przypuszczam, że T-Mobile nie pozostanie w tyle.
odpowiedź