SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lidia Stępińska-Ustasiak doradza prezesowi UKE w zakresie dobrego wizerunku

Lidia Stępińska-Ustasiak została radcą prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej ds. kreowania pozytywnego wizerunku tej instytucji. Wcześniej pracowała w Interdyscyplinarnym Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego.

Article

W objętej właśnie funkcji Lidia Stępińska-Ustasiak odpowiada za kreowanie pozytywnego wizerunku Urzędu w relacjach z innymi podmiotami oraz prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych dotyczących funkcjonowania UKE w oparciu o zasady społecznej odpowiedzialności biznesu.

Do UKE Lidia Stępińska-Ustasiak przeszła z Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego, gdzie pracowała cztery lata. Wcześniej przez 5 lat (do 2013 roku) w UPC Polska odpowiadała za komunikację korporacyjną.

W latach 2003-2007 zajmowała się public relations w PTK Centertel, a wcześniej pracowała w dziale PR firmy Amica Wronki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lidia Stępińska-Ustasiak doradza prezesowi UKE w zakresie dobrego wizerunku

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
uważny obserwator UKE
Cyt: "została radcą prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej ds. kreowania pozytywnego wizerunku tej instytucji..." - ludzie, to już dochodzi do obłędu. Trzeba jakąś paniusię zatrudnić i mianować ją radcą prezesa, by ta kreowała pozytywny wizerunek urzędu. Prezesie UKE, doradzę coś panu za darmo - POZYTYWNY WIZERUNEK URZĘDU KREUJE PAN SAM, SWOJĄ CIĘŻKĄ PRACĄ, POMYSŁAMI, REAGOWANIEM KIEDY TRZEBA, a nie zatrudnianiem kolejnego urzędasa w randze Pana radcy. Taką nominacją wydaje Pan o sobie nie najlepsze świadectwo, ale od kilku lat UKE nie ma szczęśliwej ręki do prezesów...
10 12
odpowiedź
User
U
w każdej dużej organizacji, zwłaszcza konsumenckiej, CSR powinien być standardem. dobrze że o tym myślą.
11 8
odpowiedź